logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۵۶۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی حسينيه اعظم زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

جشن نیمه شعبان در حسينيه اعظم زنجان برگزار می‌شود

جشن-نیمه-شعبان-در-حسينيه-اعظم-زنجان-برگزار-می‌شود
مدیر روابط عمومی حسينيه اعظم زنجان با بیان اینکه در نیمه شعبان برنامه‌های مختلفی در استان برپا می‌گردد گفت: در این راستا جشن نیمه شعبان در حسينيه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

مجتبی شهامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه جشن نیمه شعبان مانند هر سال در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود گفت: سخنران این برنامه حجت‌الاسلام یونس ترابی است و این جشن با نوای حاج علیرضا بیگدلی، کربلایی بهلول حبیبی، کربلایی علی کابلی و کربلایی اکبر عابدینی پر شورتر می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: زمان برگزاری جشن نیمه شعبان روز شنبه و یکشنبه پنجم و ششم اسفندماه ساعت 21 در حسینیه اعظم است.

مدیر روابط عمومی حسينيه اعظم زنجان عنوان کرد: در این راستا بازارچه فروش نیز به مناسبت نیمه شعبان در حسینیه اعظم زنجان در شبستان حضرت زینب(س) نیز دایر است. 

شهامی ابراز کرد: در این بازارچه پوشاک و صنایع دستی، عفاف و حجاب، کیک و شیرینی و مواد غذایی عرضه می‌شود زمان برگزاری بازارچه در حسینیه اعظم زنجان پنجم الی هفتم اسفندماه از ساعت 10 الی 19 در نظر گرفته شده است.

شهامی ابراز کرد: استان زنجان همزمان با میلاد با سعادت حضرت قائم آل محمد مهدی موعود(عج)، غرق در شادی و سرور است و مردم با چراغانی کردن و پخش شربت و شرکت در مراسم جشن آن حضرت، این عید خجسته را جشن گرفتند و به شادی می‌پردازند.

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ ]
عالی
فرم ارسال نظر