logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۵۶۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

مردم در انتخابات هفته آینده حماسه بزرگ دیگری خلق می‌کنند

مردم-در-انتخابات-هفته-آینده-حماسه-بزرگ-دیگری-خلق-می‌کنند
امام جمعه ایجرود گفت: مردم و وفادار ایران همیشه ثابت کرده‌اند که پای آرمان‌ها می‌مانند و بدون شک در انتخابات هفته آینده هم حماسه بزرگ دیگری خلق خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایجرود با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت امام زمان(عج) گفت: باید زمینه‌ساز ظهور باشیم و دعای سلامتی حضرت را که در بین ادعیه از جایگاه والایی برخوردار است بخوانیم.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: در گفتمان جمهوری اسلامی، این مردم هستند که کارگردان و طراح اصلی میدان سیاست‌اند. عزم و اراده ملت، سست‌شدنی نیست و فولادین است. مردم و وفادار ایران همیشه ثابت کرده‌اند که پای آرمان‌ها می‌مانند و بدون شک در انتخابات هفته آینده هم حماسه بزرگ دیگری خلق خواهند کرد.

امام جمعه ایجرود با اشاره به ویژگی‌های نماینده اصلح از نظر مقام معظم رهبری گفت: قوی و کارآمد بودن، دارای تفکر معقول و شجاعت در عمل، دارای روحیه و تفکر اقتصاد مقاومتی، پرهیز از اسراف و رشوه و اشرافی‌گری، خستگی‌ناپذیر و دارای همت جهادی، با تقوا، بصیر، هوشمند، اهل اجرای عدالت، پاکدامنی، احترام به نظر مردم، ساده زیست، صداقت، امانت‌دار، حرکت در جهت آرمان‌ها، پرهیز از بداخلاقی در زمان تبلیغات، پایبندی به ارزش‌ها و استکبار ستیزی، از جمله مهم‌ترین این ویژگی‌ها هستند.

وی ضمن تذکر، گرامیداشت و تبریک برخی از مناسبت‌های مهم هفته آینده از جمله روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی، روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان و نیز روز امور تربیتی و تربیت اسلامی ادامه داد: فریضه مهم تربیت انقلابی وارثانِ انقلاب، موضوع مهمی است که بر عهده مسئولان انقلاب است. همچنین مجلس، دولت، دستگاه قضایی و همه سازمان‌ها مسئول حمایت از حقوق مصرف کنندگان هستند و باید کیفی‌سازی را دنبال نمایند.

خطیب جمعه ایجرود با اشاره به تلاش دشمنان در ناامیدی مردم از شرکت در انتخابات گفت: یکی از شگردهای همیشگی دشمن برای رسیدن به اهداف خود، بیان نمودن واژه‌هایی چون بی‌فایده بودن انتخابات، تخلف، انتخابات مهندسی شده و ایجاد دو قطبی‌های کاذب بین مردم و نظام و موضوعاتی از این قبیل است. همه مردم باید مراقب این توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان باشند و آنها را از رسیدن به اهداف شوم‌شان بازدارند.

وی با اشاره به دست برتر ایران در آب‌های دور دست گفت: الحمدالله با الحاق دو ناو شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری، به طور رسمی اولین ناوتیپ سنگین نیروی دریایی سپاه تشکیل شد و نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

خطیب جمعه ایجرود در رابطه با جشن‌های مخصوص نیمه شعبان گفت: ان‌شاءالله باید برای امام زمان(عج) سنگ‌تمام بگذاریم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر