logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۵۶۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس انجمن رانندگان استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

مشارکت در انتخابات پایه تحول و حل مشکلات در جامعه است

مشارکت-در-انتخابات-پایه-تحول-و-حل-مشکلات-در-جامعه-است-
رئیس انجمن رانندگان استان زنجان با بیان اینکه حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای نشانه وحدت و یکپارچگی ملت ایران است گفت: مشارکت در انتخابات پایه تحول و حل مشکلات در جامعه است.

سعید مصطفوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه باید مراقب توطئه‌های دشمنان در زمینه تبلیغات منفی در زمینه انتخابات، مردم و مشارکت در رای گیری امسال داشته باشیم  گفت: امروز باید نسبت به توطئه‌های آشکار و پنهانی دشمن آگاه بود همانطور که  ولی مسلمین مقام معظم رهبری در این راستا  بیانات متعددی و تاکیدات بسیار دارند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: دشمنان امیدوار هستند که انتخابات امسال سرد برگزار گردد تا بگویند مردم به نظام اسلامی علاقة‌ای ندارند یا به دنبال این هستند که در انتخابات فتنه‌ای دیگر رقم زنند.

رئیس انجمن رانندگان استان زنجان عنوان کرد: هرچند که در حوزه حمل و نقل جاده‌ای و رانندگان خدوم و زحمتکش و این سربازان گمنام اقتصادی که شبانه روز با ایثار و تلاشی که در جاده‌های کشور در امر جابجایی کالاهای اساسی و مصرفی خدمت می‌نمایند دچار ناملایماتی شده اند و این ناملایمت‌ها در مسایل مختلف از جمله تامین سوخت گرانی، لاستیک‌، قطعات یدکی، واردات بی رویه کامیون و افزایش سن بازنشستگی متوجه گردیده است ولی نمی‌توان آن را به پای اصل نظام نوشت این قشر تأثیر گذار جامعه بنابه فرمان ولی امرمسلمین درانتخابات ۱۱ اسفند مجلس شورای اسلامی شرکت خواهند کرد تا دشمنان نظام را مایوس نمایند و مشارکت در انتخابات پایه تحول و حل مشکلات در جامعه است.

مصطفوی ابراز کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری؛ برگزاری انتخاباتی پرشکوه و با حضور پرشور مردم، موجب وحدت ملی می‌شود، وحدت ملی و حضور پر قدرت مردم در صحنه، قدرت ملی می‌آورد و قدرت ملی موجب امنیت می‌شود که امنیت نیز زمینه‌ساز پیشرفت علمی، شکوفایی اقتصادی و حل مشکلات گوناگون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خواهد بود.

وی گفت: ایشان انتخابات را پایه و زمینه‌ساز تحول دانستند و فرمودند؛ برخی از تحول طرفداری می‌کنند اما انتخابات را به عنوان مقدمه تحول، مورد بی‌مهری قرار می‌دهند.

رئیس انجمن رانندگان استان زنجان اضافه کرد: رهبر انقلاب به صاحبان دیدگاه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی فرمودند؛  اگر می‌خواهید به نفع دیدگاه خود تحول ایجاد کنید، راهش سر کار آوردن کسانی است که با شما هم‌جهت هستند که این مسئله نیز فقط با انتخابات محقق می‌شود.

مصطفوی ابراز کرد: دشمنان نظام سعی در کم رنگ جلوه دادن انتخابات امسال هستند و مردم با حضور خود در ۱۱ اسفند ماه بار دیگر اقتدار ملی را به رخ دشمنان نطام خواهند کشاند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر