logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۵۶۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول امور روحانیون حفظ آثار استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

مشارکت مردم در انتخابات مسیر پیشرفت کشور را هموار می‌کند

مشارکت-مردم-در-انتخابات-مسیر-پیشرفت-کشور-را-هموار-می‌کند
مسئول امور روحانیون حفظ آثار استان زنجان با بیان اینکه 11 اسفند ماه روز حماسه ملی برای ایران است گفت: مشارکت مردم در انتخابات بهترین راه پیشرفت در کشور است.

حجت‌الاسلام سید حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی توسط  حضو مردم درعرصه‌های مختلف صورت گرفته  و مردم تا به امروز آن را حفظ کرده وآن را تحویل نسل‌های جدید انقلاب داده‌اند گفت: در دوران هشت سال جنگ دفاع مقدس علل وعوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضور مردم در صحنه‌های حق علیه باطل در جبهه‌های جنگ بود. وی گفت: بعد از جنگ نیز مشکلات مربوطه توسط مردم مدیریت و با اتحاد و همبستگی موجود در کشور دستاوردهای بسیار ثبت  شده که همه به برکت وجود انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید

مسئول امور روحانیون اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان عنوان کرد: اگر حضور مردم در عرصه‌ها تاثیر نداشت چرا دشمن این قدر هزینه و تبلیغات دارد و تجربه نشان داده است که حضور مردم در تمام عرصه‌ها تیری بر چشم آنها است که بدخواهان نظام طاقت دیدن پیشرفت‌ها در کشور را ندارند و مشارکت در انتخابات بهترین راه پیشرفت در کشور است. 

وی گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری؛ همه افرادی که از نظارت شورای نگهبان عبور کرده‌اند، صالح هستند اما به حکم عقل باید از بین آنها، افراد صالح‌تر را انتخاب کرد و برای شناخت اصلح، مردم تا جایی که توان بررسی دارند تحقیق کنند و اگر نمی‌توانند، به نظر افراد مورد اعتماد، توجه و عمل کنند.

مسئول امور روحانیون اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان  تاکید کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای وظیفه سخنوران و افراد مقبول را تشویق مردم به حضور در انتخابات خواندند و افرادی هم که وارد میدان انتخابات شده‌اند، از بداخلاقی، بددهنی و توهین و تهمت به دیگران در تبلیغات و فضای مجازی و همچنین از سیاه‌نمایی و بیان مطالب دروغ و خلاف واقع برای جلب نظر مردم اجتناب کنند چرا که این کارها موجب سلب برکت و عنایت الهی است.

حجت‌الاسلام محمدی عنوان کرد: رهبر انقلاب فرمودند؛ مشارکت در انتخابات پیام‌هایی دارد که این پیام‌ها می‌تواند برای جامعه‌‌ی مردم‌سالار دینی، به‌عنوان اصلی برگزیده، اهمیت بسیار زیاد و بلکه حیاتی داشته باشد.

 وی افزود: مقام معظم رهبری؛ شرکت مردم در انتخابات و افزایش آن نشان‌دهنده‌ی اعتماد عمومی و همچنین سرمایه‌ی اجتماعی است. یک جامعه بر اساس قانون و بر اساس اعتماد اداره می‌شود و اگر این اعتماد سست شود، قانون سست‌شده و آن جامعه به‌مرور متلاشی خواهد شد. مسئول امور روحانیون اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان اضافه کرد: بعضی‌‌ها گمانشان این است که عدم شرکت در انتخابات صرفاً یک پیام به حاکمیت یا به گروهی از سیاستمداران در کشور است، امّا واقعیت این است که حیات کشور به حضور مردم گره‌خورده، چراکه جامعه مبتنی بر سرمایه‌ی اجتماعی و مردم‌سالاری دینی شکل گرفته است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر