logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۵۶۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر:

تحویل ون ویژه حمل و نقل معلولان ابهری

تحویل-ون-ویژه-حمل-و-نقل-معلولان-ابهری-
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: ون ویژه حمل و نقل معلولان تحویل هیأت معلولین و جانبازان شهرستان ابهر شد.

سعید بهاوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به توجه جدی مدیریت شهری این شهر به معلولان و جانبازان، گفت: در راستای خرید ۴ دستگاه ون توسط شورای اسلامی شهر ابهر و شهرداری ابهر در سال ۱۴۰۱، یک دستگاه به هیأت معلولین و جانبازان و توان‌یابان ورزشی شهرستان ابهر تقدیم شد، که از این مینی‌بوس به صورت کاملا رایگان استفاده خواهند کرد، معلولان نیز جزئی از جامعه هستند که حق استفاده از امکانات شهری را دارند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که معلولان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند مشکل حمل و نقل است، افزود: برای حل بخشی از این مشکل یکی از ون‌های خریداری شده توسط شهرداری در اختیار سازمان بهزیستی برای جابجایی معلولین و جانبازان عزیزی که مشکل حرکتی دارند قرار گرفت.

بهاوری با یادآوری اینکه باید خدمات بهتر و با کیفیت بیشتری به قشر معلول و جانباز ارائه شود بیان کرد: در همین راستا به موضوع مناسب‌سازی که به عنوان یکی از نیازهای اصلی بهره‌مندی معلولان از امکانات شهری محسوب می‌شود توجه ویژه وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: مخاطبان این ون‌ها خاص هستند و جانبازان و معلولانی که از ویلچر استفاده کرده و امکان استفاده از وسایل نقلیه موجود و معمولی را ندارند از این ناوگان خاص استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر