logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۵۶۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان خبر داد:

جذب ۵ نفر در واحد درمان تأمین اجتماعی شهرستان ابهر

جذب-۵-نفر-در-واحد-درمان-تأمین-اجتماعی-شهرستان-ابهر
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: با برگزاری آزمون استخدامی سراسری، ۵ نفر در بخش درمان تأمین اجتماعی شهرستان ابهر جذب می‌شوند.

امیرعباس جراحی علمداری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی با برگزاری آزمون استخدامی سراسری، ۵ نفر را برای اشتغال در واحدهای درمانی این سازمان در شهرستان ابهر به‌صورت استخدام پیمانی جذب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در این آزمون از روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ماه در وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز یک‌شنبه ششم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

جراحی علمداری اظهار داشت: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تامین‌اجتماعی روز جمعه ۳۱ فرودین ماه به‌صورت همزمان در مراکز استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: این جذب‌ها در عنوان شغلی کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس اتاق عمل، کارشناس پرتوشناسی، کارشناس هوشبری و کمک پرستار خواهد بود.

این مسئول بیان داشت: هرگونه اطلاع‌رسانی در مورد این آزمون در مراحل مختلف پیش از آزمون و بعد از آن، صرفا از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تامین‌اجتماعی انجام خواهد شد و از مردم و متقاضیان عزیز شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین‌اجتماعی درخواست داریم اطلاعات مورد نیاز را صرفا از کانال‌های رسمی این سازمان دریافت کنند. مرکز ارتباط مردمی سازمان تامین‌اجتماعی نیز با شماره تلفن ۱۴۲۰ به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت متقاضیان خواهد بود و به پرسش‌ها و ابهامات احتمالی پاسخ خواهد گفت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر