logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۵۶۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

اجرای مرحله دوم طرح جهاد آبرسانی در زنجان

اجرای-مرحله-دوم-طرح-جهاد-آبرسانی-در-زنجان-
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: قرارداد دوم طرح جهاد آبرسانی در استان زنجان برای آبرسانی به 157 روستای ابلاغ و در حال حاضر در دست اجرا قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب زنجان، علی‌محمد نادر‌خانی گفت: استان زنجان در اجرای طرح‌های جهاد آبرسانی جزء استان‌های پیشرو در کشور بوده و علاوه بر اجرای مرحله نخست این طرح، مرحله دوم را نیز آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید

وی اظهار کرد: در مرحله نخست طرح جهاد آبرسانی در استان زنجان 57 روستا با جمعیتی افزون بر 32 هزار نفر از خدمات تامین آب شرب پایدار برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر یک‌هزار میلیارد ریال هزینه شده است که شامل احداث شش باب مخزن ذخیره آب، بیش از 15 کیلومتر شبکه توزیع آب، بیش از 86 کیلومتر خط انتقال، 9 رشته قنات و 7 حلقه چاه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: قرارداد دوم طرح جهاد آبرسانی در استان نیز برای آبرسانی به 157 روستای دیگر ابلاغ و هم اکنون در دست اجرا قرار دارد.

به گفته نادرخانی: با اجرای طرح دوم جهاد آبرسانی با اعتباری بالغ بر 976 میلیارد تومان در استان زنجان، جمعیتی افزون بر 90 هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخودار می‌شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر