logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۵۶۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد شهرستان ماهنشان:

آینده کشور وابسته به شرکت در انتخابات است

آینده-کشور-وابسته-به-شرکت-در-انتخابات-است
رئیس دانشگاه آزاد ماهنشان با بیان اینکه سرنوشت کشور وابسته به شرکت در انتخابات است گفت: حضور در انتخابات یک وظیفه ملی و شرعی است و همه باید شرکت کنیم تا سرنوشت خوبی را برای خود و کشورمان رقم بزنیم.

رسول مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: سرنوشت کشور وابسته به شرکت در انتخابات است و حضور در انتخابات یک وظیفه ملی و شرعی است و همه باید شرکت کنیم تا سرنوشت خوبی را برای خود و کشورمان رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تمام تصمیم گیری‌هایی که برای آینده کشور مهم است در مجلس شورای اسلامی روی می‌دهد و قوانین در آن وضع و تعیین می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد ماهنشان یادآور شد: سرنوشت و آینده کشور در گرو و وابسته شرکت در انتخابات است و بر همگان واجب است که در آن روز حماسه بیافرینند. 

وی تصریح کرد: سرنوشت ما و کشورمان با انتخابات عجین شده است چرا که می‌توان با انتخاب افراد صالح، کارآمد و توانا ایرانی موفق‌تر و پیروز داشت.

مقدم تاکید کرد: دشمن در حال تبلیغ و دعوت مردم به عدم حضور است در حالی که ۴۵ سال است دشمن این توصیه‌ها را به افراد غافل و بی‌تفاوت کشور می‌کند.

مقدم عنوان کرد: دشمن از اول انقلاب در صدد تحریک و ضربه زدن برآمده است که خوشبختانه موفق نبوده و موفق نخواهد بود.

وی ادامه داد: ۱۱ اسفند روز سرنوشت‌ساز ملت ایران است و ما باید بدانیم که دشمن در کمین است و سعی دارد حضور مردم را کم رنگ جلوه بدهد.

رئیس دانشگاه آزاد ماهنشان گفت: دشمن همیشه امواج منفی می‌دهد و مردم را به این افکار فرا می‌خواند و می‌خواهد که از مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دل‌سرد کند.

وی ادامه داد: این افکار تخیلاتی بیش نیست و دشمن هیچگاه به این خیال باطل خود دست نخواهد یافت و موفق نخواهد شد.

مقدم افزود: چرا که جدیدترین نمونه حضور و آفرینش حماسه، راهپیمایی ۲۲ بهمن بود که با حضور پرشور مردم جواب دندان‌شکنی به دشمنان این مرز و بوم داده شده است.

وی عنوان کرد: مجلس در رأس امورات کشور قرار دارد و نقطه شروع سرنوشت و تصمیمات مهم است و نمایندگان منتخب مردم به نمایندگی از مردم ایران در آن حضور دارند.

رئیس دانشگاه آزاد ماهنشان افزود: نامزدهای انتخاباتی در صورت پیروزی در انتخابات نباید به دنبال منافع شخصی باشند و باید در حل مشکلات مسائل مردم بکوشند.

وی تصریح کرد: شرکت در انتخابات دارای ابعاد مختلفی است که دو بعد اصلی آن یکی وظیفه ملی و دیگری حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مقدم افزود: در روز ۱۱ اسفند حماسه دیگر در راه است و مردم با حضور خود جواب دندان‌شکنی به دشمنان این مرز و بوم خواهند داد و حضور و اتحاد خود را به رخ آن افراد خواهند کشید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر