logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۵۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
با حضور مسئولان کشوری؛

اختتامیه جشنواره موسیقی آوای امید زنجان برگزار می شود/ حضور پر رنگ سنتی کارها در جشنواره موسیقی زنجان

اختتامیه-جشنواره-موسیقی-آوای-امید-زنجان-برگزار-می-شود-حضور-پر-رنگ-سنتی-کارها-در-جشنواره-موسیقی-زنجان

رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت:با حضور مسئولانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اختتامیه جشنواره موسیقی آوای امید زنجان برگزار می شود.

معراج کرمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت:جشنواره موسیقی از روز جمعه دهم شهریور ماه سال جاری در زنجان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر داوری بخش تک نوازی انجام شده است، گفت: امروز همزمان با سیزدهم شهریورماه فلوت ریکوردر و کلیددار ویولن کلاسیک (الف) از ساعت 9 تا 13 ظهر اجرا دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین گروه «اورمان» (جنبی) به سرپرستی میلاد حیدری از ساعت 16 عصر و گروه «آمور کوئینت» به سرپرستی سید امیر موسوی طیبی از ساعت 17 به اجرا می پردازند.

رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: گروه «آنسامبل پارادایس» به سرپرستی محسن کرمی از ساعت 18 و 30 دقیقه، گروه «وایس لید» به سرپرستی احسان عمولر از ساعت 20 و 30 دقیقه اجرا می کنند.

کرمی بیان داشت: در روز سه‌شنبه چهاردهم شهریورماه نیز گیتار فلامنکو(الف-ب-ج)، گیتار کلاسیک (الف-ب-ج)، ترومپت (ب-ج) از ساعت 9 صبح تا 13 ظهر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در نوبت عصر نیز گروه «آکو» (جنبی) به سرپرستی الیاس دژآهنگ از ساعت 17 و گروه «بوم» به سرپرستی محمد امین انصاری از ساعت 18 و 30 دقیقه اجرا دارند،ادامه داد: گروه «فرکانس» ( جنبی) به سرپرستی سید علیرضا فرشادکیا از ساعت 20 و 30 دقیقه اجرا خواهند داشت.

این مسئول با اشاره به برنامه های روز چهارشنبه پانزدهم شهریورماه،گفت: «پیانو» در رده سنی (زیر ده سال الف-ب-ج) از ساعت 9 تا 13، گروه «بومان» به سرپرستی میلاد حیدری از ساعت 16 و گروه «اکناو» به سرپرستی محمد کیا از ساعت 17 و 30 دقیقه به اجرای برنامه می پردازند.

رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان یادآور شد: گروه «دسی‌بل» به سرپرستی سپهر فرندی از ساعت 19 و گروه «ارکستر زندیگان» در بخش جنبی جشنواره به سرپرستی علی سلام‌پور از ساعت 20 و 30 دقیقه اجرا خواهند کرد.

کرمی تصریح کرد: در روز پنج‌شنبه از ساعت 9 تا 13 همه سازهای بخش جنبی اجرا کرده و در نوبت عصر نیز از ساعت 16 و 30 دقیقه، گروه «آی‌گون» به سرپرستی میلاد خدره از ساعت 16 و 30 دقیقه و گروه «حیدربابا» در بخش جنبی به سرپرستی زلفعلی اسدی از ساعت 17 و 30 دقیقه اجرا می کنند.

وی با اشاره به اینکه گروه «گول چیچک» در بخش جنبی به سرپرستی مسلم محمدلو از ساعت 18 و 30 دقیقه و گروه «آشیقی» در بخش جنبی به سرپرستی فریدون مهاجری از ساعت 19 و 30 دقیقه برنامه اجرا می کنند،خاطرنشان کرد: گروه «آشیقی» در بخش جنبی به سرپرستی حسین ابراهیمی از ساعت 20 و 30 دقیقه اجرا دارند.

این مسئول با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره و تجلیل از برگزیدگان نیز روز جمعه از ساعت 16در فرهنگسرای هلال برگزار می شود،ادامه داد: استقبال هنرمندان و خانواده ها از این جشنواره نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری دارد.

رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه استقبال از سازهای سنتی، ملی و اصیل در این جشنواره بالا است،گفت: در گروه های تک نوازی و گروه نوازی شاهد استقبال در این نوع سازها هستیم.

کرمی از حضور 11 گروه سنتی،سه گروه پاپ در این جشنواره خبر داد و گفت: یک گروه پاپ ،5 گروه کلاسیک و 5 گروه آشیقی در این جشنواره حضور دارند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر