logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۵۶۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه زنجان:

سرنوشت فردای کشور در گرو انتخابات امروز است

سرنوشت-فردای-کشور-در-گرو-انتخابات-امروز-است
فرمانده سپاه ناحیه زنجان با تاکید بر اینکه انتخاب امروز در سرنوشت فردای کشور اثرگذاری بسیار بالایی دارد، گفت: امسال نیز در اسفند ماه شاهد برگزاری دو انتخابات یعنی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستیم که در این شرایط مردم وظیفه بسیار سنگین دارند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» و به نقل از سایت خبری نه‌وارنیوز، محمدعلی نجفی‌راد با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: جمهوری اسلامی از بدو آغاز خود بر پایه مردم سالاری بوده و رای و انتخاب مردم اساس این حکومت اسلامی بوده و اکنون نیز مشاهده می‌کنیم که رهبر معظم انقلابی چگونه در هر سخنرانی به اهمیت آن تاکید می فرمایند.

بیشتر بخوانید

وی با یادآوری برگزاری انتخابات در سطوح مختلف نظام که در جهان بی‌نظیر بوده خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی مدل بی نظیری از حکومت مردمی را به جهان عرضه کرده است و غرب با همه ادعاهای خود در مقابل آن حرفی برای گفتن ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با تاکید بر اینکه انتخاب امروز در سرنوشت فردای کشور اثرگذاری بسیار بالایی دارد، گفت: امسال نیز در اسفند ماه شاهد برگزاری دو انتخابات یعنی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستیم که در این شرایط پیچیده جهانی و همچنین مسائل داخلی وظیفه مردم بسیار سنگین خواهد بود.

نجفی‌راد با یادآوری این نکته که عدم مشارکت مطلوب طمع دشمن را بیشتر خواهد کرد، عنوان داشت: امروز شاهد دست و پا زدن‌های دشمنان منطقه‌ای و در راس آن رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار هستیم که از هر توطئه‌ای برای ضربه زدن به نظام و همچنین مشارکت مردم دریغ نمی‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه این نظام و انقلاب با خون جوانان به اینجا رسیده است، عنوان کرد: بنا به فرمایش شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است که در این راستا شرکت کنندگان در انتخابات مدافعان حرم خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان ضمن اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات بر لزوم انتخاب اصلح نیز تاکید کرد و افزود: برای اینکه مجلسی در راس امور داشته باشیم، نیازمند نمایندگانی هستیم که تا پای جان برای این نظام و انقلاب و مردم کار کنند.

نجفی‌راد با دعوت از مردم ولایی، همیشه در صحنه و با بصیرت زنجان برای شرکت پرشور در انتخابات اظهار کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مردم زنجان بیدار بوده و تکیه گاه نطام و انقلاب است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نیروهای نظامی و انتظامی در سطح شهرستان با آمادگی کامل امنیت انتخابات را تامین خواهند کرد، تصریح کرد: سپاه چه در عرصه جهاد تبیین و روشنگری و چه در عرصه دفاعی و امنیتی و … پاسدار این انقلاب است و از هیچ خدمتی برای مردم کوتاهی نخواهد کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر