logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۵۶۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت کاراته شهرستان ابهر خبر داد:

برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته آزاد استانی در ابهر

برگزاری-مسابقات-قهرمانی-کاراته-آزاد-استانی-در-ابهر
رئیس هیأت کاراته شهرستان ابهر گفت: مسابقات قهرمانی کاراته آزاد استان زنجان در رشته کمیته آقایان با میزبانی ابهر برگزار می‌شود.

حمیدرضا اکبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی کاراته آزاد استان زنجان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت قائم (عج) زمان روز جمعه ۴ اسفند در مجموعه ورزشی وحدت شهرستان ابهر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در یک بخش کومیته آقایان کاراته‌کا استان زنجان به رقابت خواهند پرداخت، گفت: از اقسی نقاط استان و در تمامی رده‌های سنی شرکت‌کنندگان مسابقه خواهند داد.

رئیس هیأت کاراته شهرستان ابهر گفت: از نفرات برتر با حکم و مدال تجلیل خواهد شد و به تیم‌های برتر کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد و مسئولین اداره ورزش شهرستان و هیأت کاراته استان نظارت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : یعقوب ] [ ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ ]
با سلام احتراما اول ریاست هیات کاراته اعلام کند که در دوره قبل مسابقات چگونه برگزار شد و هزینه های دور قبل چگونه مصرف شد؟ بعد اعلام کنه چرا در یک دیدار استانی باید چندین بار به مراتب شدید تر منجرب به دعوا و درگیری فیزیکی شد و در آخر چه کسی گاز اشکاور شلیک کرد؟؟؟ و در اخر چرا در یک مسابقه سطح پایین در حد استانی باید جدول های مسابقه ۳۲-۶۴ تایی باشه که یک ورزشکار که امید و علاقه مند هست باید با فشار حداکثر ۶-۸ مبارزه به مقامی برسد پس نتیجه زحمات آن ۲۹ و ۶۱ نفر دیگر بی ثمر باشد و هزینه نفری۲۰۰ هزار تومان آنها به هدر برود #کوروش_کمپانی_۲
فرم ارسال نظر