logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۵۵۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فیلم؛

استقبال زنجانی‌ها از طرح کاشی حرم مطهر امام حسین(ع)

استقبال-زنجانی‌ها-از-طرح-کاشی-حرم-مطهر-امام-حسین(ع)-
معاون جذب مشارکت‌های مردمی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: از ابتدای اجرای طرح کاشی حرم مطهر امام حسین(ع) در طول یک ماه تاکنون بیش از ۱۰۰۰ نفر از هم استانی‌ها از طریق رابطین و دفاتر ستاد در سراسر استان در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

محمد امیرخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح کاشی حرم مطهر امام حسین(ع) تا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ (یک ماهه بهمن) بیش از یک هزار نفر از هم استانی‌ها از طریق رابطین و دفاتر ستاد در سراسر استان در این طرح ثبت نام کرده‌اند. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: تعداد قابل توجهی از هم استانی‌ها نیز مستقیما از طریق لینک اعلام شده، در این طرح ثبت نام کردند که تعداد دقیق آنها باید از ستاد مرکزی استعلام و مشخص شود.

معاون جذب مشارکت‌های مردمی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: در این طرح هر فرد علاقمند با پرداخت هزینه یک یا چند سهم کاشی(هزینه هر سهم کاشی ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال) اسم خود یا هر کس دیگری را که اعلام کند پشت کاشی نوشته شده و در پروژه توسعه حرم مطهر امام حسین(ع) نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه روش‌های ثبت نام به صورت‌های مختلف انجام می‌شود، افزود: اولین روش ثبت نام از طریق لینک https://atabat.org/fa/forms/80

است. و یا هم‌استانی‌ها می‌توانند مبلغ مورد نظر را به  شماره کارت

۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۹۴۷۳۱ و شماره حساب بانک ملی ۰۱۰۶۲۲۰۶۲۲۰۰۲

و ارسال تصویر فیش واریزی به شماره ۰۹۱۹۲۴۱۰۶۵۳ در ایتا، بله، سروش و روبیکا انجام دهند. و یا به رابطین و یا دفاتر ستاد در سراسر استان مراجعه و تحویل هزینه و دریافت قبض اقدام کنند. 

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : فاطمه آقائی ] [ ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ]
کاش منم به آرزوم می‌رسیدم و میتونستم برم کربلا
فرم ارسال نظر