logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۵۵۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:

مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت نظام را تضمین می‌کند

مشارکت-حداکثری-در-انتخابات-امنیت-نظام-را-تضمین-می‌کند-
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت نظام را تضمین می‌کند گفت:مشارکت حداکثری در انتخابات فشارها تحریم‌ها را کم کرده و قدرت جمهوری اسلامی را در جوامع بین‌المللی بیشتر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از  روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در جشنواره جوان سرباز که امروز در سالن نور برگزار شد با تبریک اعیاد شعبان به اقتدار مسلمانان اشاره کرد و اظهار داشت: امروز مسلمانان به ویژه شیعیان با سینه ستبر در دنیا حرف میزند و این ثمر انقلاب اسلامی است.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: در حال حاضر ۳۵ میلیون نفر شیعه در کشور نیجریه داریم و مسلمانان و شیعیان در کشور‌های افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه و به برکت جمهوری اسلامی حیات دارد و کشور یمن توانسته در مقابل آمریکا بایستد و کشتی‌های آن را غرق کند و همچنین شیعیان لبنان قدرتمند شده و در مقابل رژیم منحوس اسراییل ایستاده است که این‌ها از ثمرات انقلاب اسلامی و خون شهدا است.  

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت: در قبل از انقلاب از نظر زیر ساختی هیچ چیز نداشتیم و فقط ۳۵ درصد مردم باسواد بودند و بیشتر مردم در فقر و گرسنگی به سر می‌بردند، اما امروز کشور به برکت انقلاب در اوج قدرت است.  

وی به انتخابات اشاره کرد و گفت: در برخی کشورها؛ انتخابات یا اجباری است و یا اصلا انتخابات وجود ندارد، اما انقلاب برای ما حق رای آورد و باید از آن استفاده کرد و بهترین کسانی که می‌توانند از این انتخاب بهره ببرند جوانان هستند.  

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت نظام را تضمین می‌کند گفت: مشارکت حداکثری فشار‌ها تحریم‌ها را کم کرده و قدرت جمهوری اسلامی را در جوامع بین‌المللی بیشتر می‌کند و با شرکت در انتخابات باید جلوی نفوذ دشمنان گرفته شود و طبق فرموده رهبری مشارکت همگانی معجزه می‌کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر