logo
امروز : دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۵۵۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر:

جریان‌سازی فرهنگی تربیتی باید در مدرسه، خانواده و اجتماع انجام شود

جریان‌سازی-فرهنگی-تربیتی-باید-در-مدرسه،-خانواده-و-اجتماع-انجام-شود
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: لازمه تداوم اثرگذاری فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی جریان‌سازی است و جریان‌سازی فرهنگی و تربیتی باید در مدرسه، خانواده و اجتماع انجام شود.

 مجید مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ضمن ارج نهادن هشتم اسفند سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی»، یاد و خاطره بنیانگذاران این نهاد، شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید

وی اظهار کرد: در سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی، نهاد «امور تربیتی» با هدف گسترش و تعمیق ارزش‌های انقلاب اسلامی در نظام آموزش و پرورش كشور شروع به شكل‌گیری كرد و بر همین اساس شهیدان رجایی و باهنر در دوران تصدی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۳۵۹ شمسی اقدام به تأسیس ستادهای امور تربیتی در مدارس كردند تا دانش‌آموزان را به ارزش‌های اسلامی ترغیب كنند.

مرادی با اشاره به شعار امسال این هفته با عنوان تربیت مهدوی و نسل آرمانی عنوان کرد: هفته امور تربیتی فرصت بسیار خوبی برای آشنایی نسل جوان و دانش‌آموزان با ارزش‌های اسلامی است و این هفته فرصتی است برای تقدیر از همه فعالان عرصه تربیت در آموزش و پرورش که خالصانه و به صورت گمنام در این عرصه تلاش می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر بر لزوم هماهنگی در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های تحول‌آفرین و اثربخش و زمینه‌سازی لازم برای ترسیم و تبیین جایگاه خطیر تربیت اسلامی و امور تربیتی و بزرگداشتی مطلوب و متفاوت تأکید کرد.

وی جریان‌سازی مسائل تربیتی و فرهنگی را مهم دانست و افزود: لازمه تداوم اثرگذاری فعالیت‌ها، جریان‌سازی است و جریان‌سازی فرهنگی تربیتی باید در مدرسه، خانواده و اجتماع انجام شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر