logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۰۷۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

نخستین جشنواره تربیتی شجره طوبی در زنجان برگزار می‌شود

نخستین-جشنواره-تربیتی-شجره-طوبی-در-زنجان-برگزار-می‌شود
معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان زنجان با بیان اینکه جشنواره‌های متعددی در راستای حوزه تعلیم و تربیت در استان انجام شده است گفت: نخستین جشنواره تربیتی شجره طوبی با 1.5 میلیارد ریال هدایا ویژه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محسن جعفری در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه در بین کنشگران تربیتی کشور جشنواره‌ای با نام جشنواره تربیتی شجره طوبی برگزار خواهد شد اظهار کرد: بخش‌های مختلفی از جشنواره  شجره طوبی عبارتند از تجربه نگاری تربیتی، طرح نویسی تربیتی، ایده پردازی تربیتی و ثمرات تربیتی که زیر نظر معاونت تعلیم و تربیت بسیج استان زنجان برگزار می‌شود و تا ۲۶ خردادماه تمدید شده است.

وی افزود: در واقع  هدف اصلی از چهار بخش جشنوار شجره طوبی جمع آوری و ثبت آثار مختلفی است که بیانگر "تجربه‌های موفق و راهکارهای تربیتی"، "ایده تربیتی و راهکار خلاقانه برای حل یک مشکل تربیتی" یا "برنامه و نقشه‌ای تربیتی جهت رشد مخاطبین در یک موضوع خاص" می‌باشد.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان زنجان عنوان کرد: تمامی کنشگران و علاقه‌مندان حوزه تعلیم و تربیت، فعالان تربیتی مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، مدارس، هیئات و کانون‌ها می‌توانند آثار خود را تا ۲۶ خردادماه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

حجت الاسلام جعفری ابراز کرد: علاقه‌مندان برای ارسال آثار و اطلاع از محورها و جزئیات جشنواره می‌توانند به کانال shajareyetoba@ در پیام رسان ایتا مراجعه فرمایند و در این جشنواره حضور فعال داشته باشند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر