logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۵۵۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

4 دستگاه لودر به تجهیزات راهداری زنجان اضافه می‌شود

4-دستگاه-لودر-به-تجهیزات-راهداری-زنجان-اضافه-می‌شود
رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه اداره راهداری استان زنجان تمام تلاش خود را در بروزرسانی دستگاه‌های سنگین جاده‌ای انجام می‌دهد گفت: 4 دستگاه لودر به تجهیزات راهداری زنجان اضافه می‌شود.

علی پیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه در مجموعه تعداد ماشین آلات اداره کل راهداری حمل و نقل و جاده‌ای استان زنجان ۲۵۴ دستگاه می‌باشد که از این تعداد هفت دستگاه شامل ماشین آلات سنگین، ۸۵ دستگاه آن نیمه سنگین و ۷۲ دستگاه ماشین آلات سبک را شامل است گفت: از آنجا که دستگاه‌های سنگین دارای عمر متوسط بالایی هستند و بیشتر اولویت مد نظر نوسازی دستگاه‌های سنگین در این مجموعه است از جمله می‌توان به لودرها اشاره کرد که تعداد ۲۶ دستگاه در اداره حمل و نقل جاده‌ای موجود می‌باشد که عمر متوسط آنها نزدیک به ۲۷ سال بوده و اولویت اصلی نوسازی و سازماندهی دستگاه‌های لودر است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از نظر ماشین آلات سنگین، تریلر کشنده به تعداد ۵ دستگاه فعال است که خرید 4 دستگاه تریلر کشنده جدید در دستور کار است.

رئیس ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد: اولویت‌های بعدی در خرید دستگاه‌ها مربوطه دستگاه گریدر، بیل مکانیکی، بولدوزر و کامیون کمپرسی است که کامیون کمپرسی ۳۳ دستگاه موجود است که عمر متوسط این دستگاه ۲۵ سال می‌باشد.

پیری ابراز کرد: اگر اعتبارات لازم جهت خرید ماشین آلات فراهم شود مهمترین اولویت‌ها در خرید دستگاه‌های سنگین لودر، کشنده کامیون و کریدر است

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر