logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۵۵۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامي شهرستان خرمدره خبر داد:

کشف 500 ميليوني اموال مسروقه از يک سارق حرفه‌اي

کشف-500-ميليوني-اموال-مسروقه-از-يک-سارق-حرفه‌اي
فرمانده انتظامي شهرستان خرمدره در پي وقوع چندين فقره سرقت اماکن خصوصي در سطح شهرستان از دستگيري يک نفر سارق حرفه‌اي و کشف 36 مورد اموال مسروقه به ارزش 500 ميليون ريال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا  و به نقل از پایگاه خبری پلیس، عليرضا مقدم با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت اماکن خصوصي با فراواني سرقت از باغ ويلاها در سطح شهرستان خرمدره و ايجاد نارضايتي عمومي،  با عنايت به سريالي شدن سرقت‌ها پرونده به پليس آگاهي اين شهرستان ارجاع و بلافاصله تحت پيگري قرار گرفت

بیشتر بخوانید

وي افزود:  کارآگاهان با بررسي صحنه جرم و پايش دوربين‌هاي مداربسته موفق به شناسايي و دستگيري يک نفر سارق حرفه‌اي شدند که در بازجوئي‌هاي اوليه به ارتکاب 7 فقره سرقت اعتراف کرد.

مقدم تصريح کرد: ماموران پليس آگاهي با هماهنگي قضائي اقدام به بازرسي از مخفيگاه متهم نموده که در اين عمليات 36 مورد از اموال مسروقه عينا کشف وبه مالباختگان استرداد شد.

اين مقام انتظامي همچنين عنوان کرد:  برابر بررسي کارشناسان ارزش اموال کشف شده از اين سارق نيم ميليارد ريال کارشناسي شد.

در پايان فرمانده انتظامي شهرستان خرمدره خاطر نشان کرد: امنيت شهروندان خط قرمز پليس بوده و شهروندان در صورت بروز هرگونه نارضايتي و اعمال سوء مي‌توانند با مرکز فويت‌ها 110 در جريان بگذارند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر