logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۵۵۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
به همت شرکت ایران‌ترانسفو؛

آخرین دستاورد ایران‌ترانسفو زنجان با حضور معاون رئیس جمهور رونمایی شد

آخرین-دستاورد-ایران‌ترانسفو-زنجان-با-حضور-معاون-رئیس-جمهور-رونمایی-شد
ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک، برای اولین بار در کشور توسط شرکت ایران‌ترانسفو تولید و طراحی شده و تا یک ماه دیگر تست نهایی آن انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مهدی صادقی‌نیارکی امروز در بازدید معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بینان رئیس جمهور از شرکت ایران‌ترانسفو و رونمایی از آخرین دستاوردهای این شرکت، اظهار داشت: ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک، برای اولین بار در کشور توسط شرکت ایران‌ترانسفو تولید و طراحی شده و تا یک ماه دیگر تست آن نهایی می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در حاشیه این بازدید همچنین از آخرین دستاورد‌های شرکت در قالب نمایشگاه بازدید به عمل آمد و با تلاش مجموعه زنجیره ارزش کامل شده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ترانسفو تصریح کرد: امیدواریم با مجموعه‌های دانش‌بنیان با جذب سرمایه‌گذار قدم‌های موثر بیشتری برداریم.

وی اذعان کرد: سال آینده با توجه به افزایش سفارش در بخش صنعت و همچنین صادرات با افزایش تولید مواجه خواهیم بود.

صادقی‌نیارکی با اشاره به اینکه این شرکت، شرکت برتر در حوزه صادرات است گفت: طبق هماهنگی که با کارگروه صادرات در مجموعه ایران‌ترانسفو انجام شده، ترانس کوره در کشور برای اولین بار تولید شد؛ این ترانس در کشور ساخته نمی‌شد و کلا وارداتی بود اما امروز توانسته توسط شرکت ترانسفو به تولید برسد.

وی با اشاره به اینکه تا حال حاضر پنج ترانس کوره تولید شده، اذعان کرد: این ترانس طراحی منحصر به فردی دارد با این حال قرارداد تولید ۱۲ ترانس‌ کوره دیگر نیز منعقد شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر