logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۵۵۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

حضور در پای صندوق‌های رای یک وظیفه دینی و ملی است

حضور-در-پای-صندوق‌های-رای-یک-وظیفه-دینی-و-ملی-است
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه شرکت در پای صندوق‌های رای یک وظیفه دینی و ملی است گفت: اینکه به چه کسی رای بدهیم مهم است و باید طبق معیارهایی که رهبر معظم انقلاب تعیین فرمودند رای دهیم، اما مهم‌تر از آن شرکت در پای صندوق‌های رای و حضور است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: شرکت در پای صندوق‌های رای یک وظیفه دینی و ملی است و اینکه به چه کسی رای بدهیم مهم است و باید طبق معیارهایی که رهبر معظم انقلاب تعیین فرمودند رای دهیم اما مهم‌تر از آن شرکت در پای صندوق‌های رای و حضور است.

بیشتر بخوانید

امام جمعه ماهنشان عنوان کرد: اینکه شرکت در انتخابات وظیفه ملی و دینی است دارای ابعاد و جهت‌های مختلفی می‌باشد.

وی افزود: یکی از ابعاد این است که عدم حضور، ضعف ما را نشان می‌دهد و دشمن را برای برنامه‌های خطرناک تطمیع می‌کند، تطمیع دشمنان کشور، خیانت بزرگ به کشور است.

حجت‌الاسلام علی اکبری ادامه: و همه از این خیانت ضرر می‌بینند، دشمن با تمام توان برای ضربه زدن به کشور و نه صرفاً نظام آماده است.

وی تصریح کرد: از طرفی قهر با صندوق رای برای قهر کننده هیچ فایده مثبتی ندارد و انسان عاقل کار عبث و بیهوده انجام نمی‌دهد.

امام جمعه ماهنشان تاکید کرد: قهر با صندوق رای نه تنها فایده مثبتی ندارد بلکه بدترین اثر منفی را نیز دارد چون موجب ورود انسان‌های نالایق به حساس‌ترین مرکز تصمیم گیری کشور می‌شود و یک فرصت عظیم از دست می‌رود.

وی ابراز کرد: دشمن نتیجه یک سال تلاش لشکر جرار خود را در ۲۲ بهمن تماشا کرد، ۲۲ بهمن تست ملت ما بود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری گفت: ۲۲ بهمن از این جهت تست ملت بود که آیا در صورت دخالت آن‌ها ملت ما با آن‌ها همکاری میکند یا نه.

وی اظهار کرد: در ۲۲ بهمن امسال هم به این نتیجه رسید که هیچگاه ملت با دشمن همکاری نخواهد کرد، دشمن حساب خود را کرد و از مردم ناامید شد.

امام جمعه ماهنشان تاکید کرد: در این روز مردم امتحان خود را بار دیگر به خوبی پس دادند، اما این ملت نباید با بعضی سوء مدیریت‌ها اذیت شوند.

وی خاطر نشان کرد: حساب نظام و انقلاب با بعضی مدیران نا‌لایق جداست و نباید سفره این ملت با بی‌تدبیری و بی‌تجربگی و بی‌عرضگی بعضی مدیران کوچک و کوچکتر شود.

 امام جمعه ماهنشان ادامه داد: این ملت اربابند و اربابیت خود را ثابت کردند، مسئولین هم به خادم بودن خود واقف شوند و خادمیت خود را در عرصه خدمت ثابت نمایند.

وی گفت: بنده از آحاد ملت که صاحبان واقعی انقلاب و نظام هستند از جمله خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و مسئولان که با همت، اتحاد و همدلی حماسه‌ای دیگر آفریدند تشکر و قدردانی می‌نمایم.

حجت‌الاسلام علی اکبری عنوان کرد: انصار‌الله یمن کمر آمریکا و اسرائیل را شکست و با تمام توان کشتی‌های عازم اسرائیل را مانع شد.

وی بیان کرد: یمنی‌ها شهید دادند، مقاومت کردند و بمباران آمریکا و انگلیس بسیار وسیع بود ولی نتیجه نداد.

امام جمعه ماهنشان ادامه داد: یمنی‌ها مرور کشتی‌های اسرائیل  را مختل کردند و آمریکا و اسرائیل حریف آن‌ها نشدند.

وی اظهار کرد: اما این مطلب بسیار جان‌سوز است که چند کشور عربی فورا دست به کار شدند و از خشکی برای اسرائیل جاده ایجاد کردند و تمام زحمات انصار‌الله یمن را بر باد دادند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری عنوان کرد: این اقدام یک خیانت عظیم از کشورهای اسلامی نسبت به فلسطین و فلسطینی‌ها بوده و خدمت بزرگ برای صهیونیست است.

وی تاکید کرد: این نشان می‌دهد مشکل عالم اسلام از طرف حکام خود فروخته و دست نشانده آمریکا می‌باشد.

امام جمعه ماهنشان تصریح کرد: شهر رفح جنوبی‌ترین نقطه در نوار غزه و چسبیده به مرزهای مصر است و گذرگاه رفح یکی از بزرگترین مبادی تامین کالا ساکنان غزه است.

وی افزود: صهیونیست‌ها با حمله به شمال و مرکز غزه باعث کوچ موقت ساکنان این منطقه به رفح شده است و صهیونیست‌ها می‌دانند حمله به رفح مناقشات زیادی دارد.

وی گفت: اما نتانیاهو قصد دارد با ایجاد سر و صدا پیرامون رفح با توسعه بیش از بیش ابعاد سیاسی جنگ، آن را به بدیل میدان نظامی تبدیل کرده و از رهگذر آن بتواند در میز مذاکره با تحمیل شرایط مد نظرش خود را پیروز جنگ معرفی کند.

امام جمعه ماهنشان تاکید کرد: بیست و نهم بهمن، روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی می‌باشد و اقتصاد مقاومتی راهبرد اصلی در جهاد اقتصادی بوده است.

وی ابراز کرد: از جمله اهداف اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید و حمایت از کار و سرمایه می‌باشد و باید مردم و مسئولین به آن عنایت و توجه ویژه نمایند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری ضمن تبریک دوم اسفند ولادت حضرت علی اکبر (ع) گفت حضرت علی اکبر(ع) نمونه یک اسوه و الگوی تعالی برای جوانان امروز است.

وی عنوان کرد: جوانی فصل ناب جهاد اکبر می‌باشد جوان پرتکرارترین کلمه در بیانیه گام دوم انقلاب بوده و باید به آن توجه ویژه شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر