logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۵۵۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر خبر داد:

پلمب دو مؤسسه پزشکی غیرمجاز در ابهر

پلمب-دو-مؤسسه-پزشکی-غیرمجاز-در-ابهر
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر گفت: ۲ مؤسسه پزشکی غیرمجاز به دلیل ارائه خدمات درمانی توسط افراد بدون صلاحیت در ابهر شناسایی و پلمب شد.

رضا شکوهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به دریافت گزارش‌های مردمی، در خصوص فعالیت دو مؤسسه پزشکی غیرمجاز و ارائه خدمات درمانی توسط افرادی بدون صلاحیت و پزشک گفت: این افرد اقدام به تأسیس دو م‍ؤسسه پزشکی کرده بودند که در یکی از مراکز دندان‌سازی به علت عدم رعایت ضوابط بهداشتی و نداشتن مجوزهای لازم، برای این مرکز پرونده تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مرکز دیگر که یک مرکز پوست و مو بوده و اقدام به ارائه خدمات پوست و زیبایی شامل تزریق ژل، بوتاکس و... بدون حضور پزشک می‌کرد که هر دو موسسه توسط تیم بازرسان اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر بازدید و دو موسسه پلمب و پرونده تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

شکوهی با اشاره به اینکه بازرسان حوزه نظارت تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر در حال بازرسی و رصد فعالیت مراکز درمانی، مؤسسات و مطب‌ها در شهرستان هستند افزود: با توجه به فعالیت مخفیانه افراد سودجو شهروندان ابهری در صورت مراجعه به مراکز درمانی بدون پروانه و یا افراد مشکوک موضوع را از سامانه ۱۹۴ شبکه بهداشت و درمان و تلفن گویای ۱۳۵ و سایت tazirat۱۳۵ اطلاع دهند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر با بیان اینکه یکی از ما حفظ سلامت آحاد جامعه است، افزود:‌ سازمان تعزیرات حکومتی شهرستان مصمم به برخورد جدی با متخلفان در حوزه ارائه خدمات درمانی است و با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر