logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۵۵۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره تعاون روستایی خدابنده:

توزیع 54 میلیون لیتر انواع مواد سوختی در خدابنده

توزیع-54-میلیون-لیتر-انواع-مواد-سوختی-در-خدابنده
رئیس اداره تعاون روستایی خدابنده گفت: انواع مواد سوختی خانوارهای روستایی و مصارف بخش کشاورزی به میزان 54 میلیون و 728هزار لیتر در شهرستان تهیه و توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نسیم اشراق اسماعیل کرمی اظهار کرد: در سال جاری صد بسته غذایی به ارزش 720میلیون ریال برای نیازمندان تهیه و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: امسال خرید تضمینی گندم کشاورزان به میزان 84هزار و 499تن انجام شد و همچنین تهیه و توزیع انواع کودهای شیمیایی به مقدار 12هزار و 903 تن محقق شد.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان خدابنده ادامه داد: انواع مواد سوختی خانوارهای روستایی و مصارف بخش کشاورزی به میزان 54 میلیون و 728هزار لیتر تهیه و توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: خرید توافقی انواع محصولات کشاورزی به مقدار 7هزار و 916 تن و فعال سازی فروشگاه‌های مصرف تعاونی روستایی به تعداد ۱۲ فروشگاه صورت گرفته است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان خدابنده یادآور شد: میزان تولید و فرآوری بذر گندم آبی اصلاح شده به مقدار 3هزا و 517تن بوده است و کالاهای اساسی در فروشگاههای مصرف تعاونی روستایی به مقدار 8هزار و271 تن در شهرستان خدابنده عرضه شده است.

کرمی ادامه داد: تاسیسات ذخیره سازی محصولات کشاورزی به میزان 6هزار تن و مجتمع تجاری به مساحت ۳۳۰ متر مربع نیز در شهرستان احداث شده است.

وی اضافه کرد: بهسازی و نوسازی فروشندگی‌های مواد نفتی و مصرف ۱۲۰ مترمربع و تجهیز و بهینه سازی جایگاه سکودار ۵۰۰ متر مربع انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: سردخانه ۳۰ تنی زیر صفر در شهرستان خدابنده احداث شده است و خط تولید و بسته‌بندی حبوبات نیز ایجاد شده است و بتن‌ریزی و محوطه سازی مراکز خرید گندم در راستای تسهیل در فرآیند خرید گندم به مساحت 5هزار مترمربع محقق شده است.

وی افزود: پهباد سم پاشی خریداری شد و احداث سردخانه 2هزار تنی بالای صفر برای ذخیره‌سازی محصولات کشاورزی احداث شد و سود سهام به سهامداران و اعضا شرکت‌های تعاونی روستایی پرداخت شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر