logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۵۴۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

تقدیر مسئولان زنجانی از حضور مردم انقلابی در راهپیمایی

تقدیر-مسئولان-زنجانی-از-حضور-مردم-انقلابی-در-راهپیمایی-
آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و افشارچی استاندار زنجان از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و افشارچی استاندار زنجان از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند. 

بیشتر بخوانید

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم ولایتمدار، مومن و انقلابی استان زنجان باری دیگر در جای جای پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل به مناسبت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به میدان آمدند و چهل و پنجمین سالگرد این پیروزی را جشن گرفتند.

حضور حماسی، باشکوه و به یادماندنی مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور استان زنجان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر عظمت، وحدت، همبستگی و اقتدار ملتی را به نمایش گذاشت که همواره و در هر شرایطی پشتیبان انقلاب و ولایت ، پیرو خط امامین انقلاب بوده‌اند.

به یقین این حضور باشکوه که مظهر شکوه، عظمت، وحدت و انسجام ملت قدرشناس و متعهد در پایبندی و تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس شهدا، و معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با امام‌المسلمین مقام معظم‌رهبری‌ (مدظله‌العالی)است، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی، یاوه‌گویان و تفرقه‌افکنان کوبیده و نقشه‌های شوم آنان علیه وحدت ملت بزرگ ایران اسلامی را نقش بر آب ساخت.

قطعاً این ملت قدرشناس و انقلابی و همیشه در صحنه استان زنجان در گام بعدی مثل همیشه با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال،‌ برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم می افزایند.

خدا یار و نگهدار و پشتیبان شما باشد.

علی خاتمی

نماینده ولی فقیه در استان

محسن افشارچی

استاندار زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر