logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۵۴۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان:

مردم استان زنجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن بازهم حماسه‌آفرین شدند

مردم-استان-زنجان-در-راهپیمایی-۲۲-بهمن-بازهم-حماسه‌آفرین-شدند
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان با بیان اینکه، پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت ایران در تاریخ است، گفت: مردم استان زنجان امروز با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند.

رحیم رحیمی امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم استان زنجان امروز با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند.

بیشتر بخوانید

وی بیان کرد: حضور پرشور و حماسی ملت ایران در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن مظهر وحدت و اراده ملی ایرانیان در پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و نماد برهم خوردن محاسبات دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: اکنون ایران اسلامی در جشن ۴۵ سالگی انقلاب، در اوج اقتدار و عظمت و در سایه خودباوری، اعتماد به نفس و جرأت انقلابی با دستاوردها و پیشرفت‌های خیره‌کننده خود در عرصه‌های مختلف دست یافته و کارآمدی و موفقیت آن غیرقابل انکار شده است.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم همیشه امیدبخش و حماسه آفرین بوده و باید گفت که دهه فجر، دهه امید است و حضور مردم در راهپیمایی جلوه‌ای از انسجام ملی و امید به آینده است، تصریح کرد: امروز سالروز نوید الهی است که فرمودند مستضعفین را بر زمین حاکم خواهیم کرد.

رحیمی با بیان اینکه، پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت ایران در تاریخ است، افزود: انقلاب اسلامی در سایه یکپارچگی و وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی ملت ایران به بار نشست.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر