logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۵۴۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
بیانیه جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان زنجان به مناسبت یوم الله 22 بهمن؛

مردم با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلان بر یاوه گویی‌های استکبار جهانی بکشند

مردم-با-شرکت-در-راهپیمایی-۲۲-بهمن-خط-بطلان-بر-یاوه-گویی‌های-استکبار-جهانی-بکشند
مردم با شرکت در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن، خط بطلان بر تمام یاوه گویی‌های استکبار جهانی در نا اُمید کردن ملت قهرمان ایران بکشند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی سرشار از روزهایی است که ملت تاریخ‌ساز و تمدن آفرین ایران به آن می‌بالد و فخر می‌ورزد. تاریخی که طول 45 ساله آن به اندازه سال‌ها و قرن‌ها برای ایران و ایرانی غرورآفرین است. 

بیشتر بخوانید

یکی از این روزهای غرورآفرین یوم الله 22 بهمن ماه 1357 است. روزی که مردم ستمدیده اما قهرمان و مقاوم ایران با ایمان به خدا و پیروی از پیر و مُراد خود حضرت امام خمینی (ره ) برگ زرین دیگری در تاریخ پرفراز و نشیب این سرزمین رقم زدند و حکومت ۲ هزار و پانصد ساله شاهنشاهی را به زیر کشیده و اسقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آوردند.

در واقع 22 بهمن تنها روز پیروزی انقلاب اسلامی نیست بلکه در واقع 22 بهمن روز استقلال ایران اسلامی از یوق ظلم و ستم ۲ هزار و پانصد ساله شاهنشاهی است. جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان زنجان ضمن تبریک این عید به تمامی آزادی خواهان عالم علی‌الخصوص ملت آزادی خواه و قهرمان ایران، از تمامی کسانی که دل در گرو ایران و ایرانی و بزرگترین دستاورد تاریخی آن یعنی انقلاب اسلامی دارند استدعا دارد ضمن حفظ انسجام و وحدت داخلی از بزرگترین دستاورد این انقلاب اسلامی و الهی یعنی جمهوری اسلامی حفاظت و پاسداری نموده و با شرکت در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن، خط بطلان بر تمام یاوه گویی‌های استکبار جهانی در نا اُمید کردن ملت قهرمان ایران بکشند.

 محمد فرج نیا 

 دبیر جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر