logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۵۴۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
یادداشت؛

22 بهمن صدای واقعی مردم ایران است

22-بهمن-صدای-واقعی-مردم-ایران-است
بهمن سال 57 نتیجه اتحاد و وحدت یک ملت است که بر جهانیان ثابت شد صدای خروش و جوشش افراد مظلومی بود که با رهبری معمار کبیر انقلاب به نتیجه رسید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» بهمن، یادآور یکی از بزرگترین رخدادهای تاریخی ملت بزرگ ایران است و این روز مبدل به یک روز فراموش ناشدنی و بزرگ برای ایرانیان شده است.  ملتی که با رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی به پیروزی رسید و در این راه شهدای زیادی تقدیم انقلاب شد که پس از گذشت چهل و پنج سال، بر خلاف دیگر انقلاب‌های معاصر جهان نه تنها به آرمان‌های انقلاب پشت نکرده‌اند، بلکه آرمان‌های انقلاب‌اسلامی را در راهپیمایی‌ سالروز پیروزی انقلابشان، فریاد زده و در صحنه عمل تا رسیدن به وضعیت مطلوب آن‌ها را مطالبه می‌کنند.   

بیشتر بخوانید

اجتماعی که هر سال در یوم‌الله ۲۲ بهمن برای تجدید بیعت با امام خمینی، رهبر معظم انقلاب و شهیدان حضور فعال خواهند داشت حضوری که دشمنان چشم دیدن آن را ندارند.  جشن ۲۲ بهمن، نمادی از پایان تحقیر تاریخی ملت ایران در برابر استعمارگران خارجی است استکباری که روزگاری برای ملت و مملکت تصمیم می‌گرفتند بر مردم ظلم و ستم روا داشتند.  

استکباری که تمام اهدافش عدم پیشرفت انقلاب بود و در جنگ هشت سال دفاع مقدس همه دست به یکی شدند تا انقلاب اسلامی رشد و نمو پیدا نکند همه با اهداف پلید در کنار هم بودند تا کشورمان را تسخیر کنند آنها نمی‌دانسیتند جوانان خمینی هرگز تسلیم نخواهند شد و غیرت جوانان کشورمان ایران مثال زدنی است.  

دشمنان با خیال تصاحب وارد کشور شدند و جوانان با غیرت ایران جواب آنها را با پیروزی دادند به راستی که وعده خداوند حقیقی بود و ستمکران خوار و ذلیل شدند حکومت ظالم پایدار نیست. 

22بهمن ماه نماد غیرت و ایستادگی جوانان است نمادی که منشا آن ایمان به خداست و بزرگترین رمز پیروزی آن اتحاد و وحدت در جامعه است و نماد دستاوردهای عظیم انقلاب در تمام عرصه‌هاست عرصه‌هایی که روزگاری وابسته به غرب بود و تحریم‌های بسیاری بر کشور اعمال شد.  

امروزه با پیشرفت‌هایی که در تمام عرصه‌ها صورت گرفته تحریم‌ها به فرصت تبدیل شده است فرصت‌هایی که جوانان و نوجوانان انقلابی دست در دست هم با ایمان و اعتقاد راسخ از این فرصت‌ها پلی برای دستاوردهای انقلاب و برای کشور زدند.  

هر ساله در روز جشن انقلاب افراد از هر قشری در این جشن ملی حضور دارند و برای انقلابی که از خون هزاران هزار شهید آبیاری شده است حمایت می‌کنند.  مردم با حضور پررنگ خود در 22 بهمن امسال بار دیگر برگی به تاریخ زرین کشور اضافه خواهند کرد برگی که سرشار از عشق به کشور و رهبری مقام معظم ولایت است.  

رهبری که مردم کشورمان عاشقانه دوستش دارند و برای طول عمر ایشان دعا می‌کنند رهبری که با تدبیرهای به موقع خویش نقشه دشمنان را نقشه بر آب و افکار شوم آنها را رسوا کرده است.آری رهبر ایران چنین شخصیت والایی دارد.  

22 بهمن امسال با حضور خود در جشن بزرگ انقلاب بار دیگر به استکبار خواهیم فهماند که انقلابی که مردم در آن حضور فعال دارد جاویدان است، دشمنان و بدخواهان نظام نمی‌توانند با ایمان و اعتقاد مردم بازی کنند.  زیرا انقلاب ما مدیون خون هزاران شهید است و آنها برای دفاع از انقلاب رفتند تا 22 بهمن معنای حقیقی پیدا کند و به دست نسل‌های جدید انقلاب برسد تا امانت دار و حافظ حقیقی آن باشند.  

همه با هم در راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهیم داشت تا چشم استکبار جهانی، دشمنان داخلی و خارجی کشور کور شود.  سمیرا قربانی  

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر