logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۵۴۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان سلطانیه:

راهپیمایی ۲۲‌بهمن و انتخابات میدان سیلی به دشمنان است

راهپیمایی-۲۲‌بهمن-و-انتخابات-میدان-سیلی-به-دشمنان-است-
امام جمعه شهرستان سلطانیه گفت: ولایتمداری و بصیرت حضرت ابالفضل (ع) برای ما الگوست و میدان راهپیمایی ۲۲‌بهمن و انتخابات میدان نمایش بصیرت و ولایتمداری و میدان سیلی ابالفضلی به دشمنان است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سلطانیه با توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، با گرامیداشت چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام شاهنشاهی اظهار داشت: انقلاب اسلامی پیروزی حق بر باطل است و در این پیروزی سه عنصر وحدت کلمه، امامت و رهبری و مردم مؤثر بودند و ترکیب این سه عامل تبدیل به قدرتی شد که قدرت‌های بزرگ دنیا نتوانستند در برابر آن دوام بیاورند، بنابراین عوامل پیروزی انقلاب در تداوم این قیام الهی نیز مؤثر هستند. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه نصرت الهی همیشه بوده و هست و رهبر مقتدر و حکیم هم با راهبری خود مردم را دعوت کرده و مردم نیز با حضور خود دشمن را مأیوس خواهند کرد، گفت: راهپیمایی ۲۲‌بهمن نمایش حضور مردم و تجدید بیعت با امام و انقلاب و مقام معظم رهبری است. 

امام جمعه شهرستان سلطانیه با اشاره به نقش سنگین و حساس خواص هم در پرچمداری حرکت عمومی جامعه و هم در جهاد تبیین و هم حضور در صحنه‌های انقلاب، گفت: علما و روحانیون، اساتید و دانشجویان، فرهنگیان و معلمان، سیاسیون، نیروهای نظامی و انتظامی، مادحین، کسبه و بازاری، ایثارگران و رزمندگان جزو خواص هستند و باید به وظیفه سنگین خود عمل کنند. 

وی با بیان اینکه خانواده شهدا عزیزان خود را تقدیم انقلاب کردند و شهدا هم دست و پا دادند اما عده‌ای بخاطر انقلاب و شهدا چند قدمی در راهپیمایی بر نمی‌دارند، تصریح کرد: متاسفانه برخی از علما و طلاب، رزمندگان و ایثارگران، مادحین و معلمان و کسبه کم لطفی می‌کنند در حالی که بعنوان خواص باید در صف مقدم باشند. 

حجت‌الاسلام حسینی‌نسب با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و سوم شعبان سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار بیان کرد: امام حسین (ع) پاسدار ارزش‌هاست و اقامه نماز و مبارزه با انحرافات نماد پاسداری امام حسین (ع) از ارزش‌هاست، با این حال پاسداران پاسدار انقلاب اسلامی هستند. 

امام جمعه شهرستان سلطانیه با تبریک چهارم شعبان سالروز ولادت علمدار کربلا حضرت ابالفضل علیه السلام و روز جانباز بیان کرد: جانبازان به جانباز و علمدار کربلا تأسی کردند و تا زمانی که در این مسیر و اهداف آن ثابت قدم هستند در دوران جانبازی نیز مجاهد هستند، حضرت ابوالفضل العباس (ع) حامی امام و مدافع اسلام بود. 

امام جمعه سلطانیه یکی از غم‌انگیزترین و غریبانه‌ترین لحظات در بین انبیا را حضرت لوط پیامبر و در بین ائمه معصومین علیهم‌السلام حضرت‌امیرالمومنین و امام حسن مجتبی (ع) بخاطر نداشتن یار و یاور مصداق آن دانست، گفت: اما در عصر امامت امام حسین (ع) ورق برگشت چرا که امام حسین (ع) ابالفضلی دارد که به تنهایی یک قدرت است و چون ابالفضل هست امام حسین(ع) احساس غربت و تنهایی نمی‌کند.

وی گفت: ولایتمداری و بصیرت حضرت ابالفضل (ع) برای ما الگوست و میدان راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات میدان نمایش بصیرت و ولایتمداری و میدان سیلی ابالفضلی به دشمنان است. 

حجت‌الاسلام حسینی‌نسب با تبیین بیانیه وزارت اطلاعات در شناسایی، کشف و ضربه زدن به عناصر اصلی و فرعی موساد در ۲۸ کشور که در واقع یکی از بزرگترین ضربات به موساد است، گفت: ایران با این اقدام از مهمترین تأسیسات پنهان و کارخانجات تسلیحاتی رژیم صهیونیستی اطلاعاتی بدست آورده که حتی در صورت لزوم می‌تواند به آنها ضربه بزند.

وی ادامه داد: در کسب این اطلاعات از عوامل انسانی همکار استفاده شده که گمنام هستند و رژیم از مقدار اطلاعات بدست آمده هم هیچ خبری ندارد، در کسب این اطلاعات سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی برخی کشورهای غیر متخاصم با ایران همکاری کرده‌اند و همین موجب نگرانی ضد انقلاب خارج‌نشین شده است.

امام جمعه سلطانه افزود: مشخص شده که موساد در داخل ایران خصوصا در اغتشاشات از اراذل و اوباش کمک می‌گیرد و لذا اقدام آنان از این پس امنیتی خواهد بود، با این وجود برخی همکاران موساد در تور وزارت اطلاعات هستند.

امام جمعه شهرستان سلطانیه با اشاره به فضائل ماه شعبان که ماه پیامبر است، گفت: روزه گرفتن، استغفار و صدقه دادن از اعمال پر فضیلت ماه شعبان است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر