logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۵۴۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود تاکید کرد:

لزوم حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲‌بهمن

لزوم-حضور-گسترده-در-راهپیمایی-۲۲‌بهمن-
امام جمعه ایجرود گفت: باید با شرکت گسترده در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سقوط نظام شاهنشاهی، عزت و استقلال میهن عزیزمان را جشن بگیریم و یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار انقلاب را گرامی بداریم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایجرود، با تبریک فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه و نیز حلول ماه شعبان‌المعظم و فرخنده اعیاد شعبانیه «ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و ولادت امام سجاد(ع) و روز صحیفه سجادیه» خصوصاً به پاسداران عزیز و جانبازان سرافراز گفت: ماه شعبان، تنها ماهی است که مصیبت و شهادتی در آن نیست و فضای آن، معطر به عطر امامت و ولایت است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ماه شعبان گفت: وجود نازنین پیامبر رحمت(ص) هر وقت هلال ماه شعبان را می‌دیدند می‌فرمودند که در سراسر مدینه ندا بدهند این ماه، ماه من است، خدا رحمت کند کسی که مرا در ماه من یاری رساند و روزه بدارد، امام علی(ع) از وقتی این سخن را شنیدند، این ماه را تا پایان عمر با برکتشان روزه گرفتند.

امام جمعه ایجرود با توصیه به انجام اعمال ماه بزرگ شعبان ادامه داد: علاوه بر قرائت مناجات و صلوات شعبانیه، «استغفار، صلوات و صدقه» سه کار مهم در ماه شعبان‌المعظم هستند که مورد تأکید معصومین علیهم‌السلام هستند.

وی با اشاره به مسئله مهم «حضور» در آستانه انتخابات سال جاری گفت: مردم، جنود الهی هستند، اگر در صحنه نباشند، موجب خسران خواهند شد. 

وی افزود: مشارکت و حضور مردم، نقش بی‌بدیل دارد. انتخابات امسال، به حضور حداکثری و گسترده مردم نیاز دارد. انتخابات، هم جمهوریت است و هم اسلامیت و نظام وابسته به انتخابات است. هرگونه تبلیغ علیه مشارکت، مخالفت با ایران، اسلام و جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام زرینه با دعوت از آحاد نمازگزاران و اهالی ولایتمدار شهرستان به برگزاری با شکوه راهپیمایی ۲۲‌بهمن گفت: باید با شرکت گسترده در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سقوط نظام شاهنشاهی، عزت و استقلال میهن عزیزمان را جشن بگیریم و یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار انقلاب را گرامی بداریم.

وی با تقدیر از اقدام اخیر وزارت اطلاعات گفت: الحمدالله سربازان گمنام امام زمان(عج)، شاهکاری بزرگ در ضربه زدن به موساد در ۲۸ کشور دنیا داشتند که دارای اهمیت راهبردی بسیار بالایی بوده است.

امام جمعه ایجرود، نماز عبادی و سیاسی جمعه را مرکز رشد معرفی کرده و گفت: این آیین معنوی، مرکز رشد اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است و باعث افزایش و ارتقای دانش و آگاهی می‌شود.

وی با اشاره به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در دو دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش و مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی گفت: با توجه به بیانات معظم‌له در دیدار اول؛ خواص باید مراقب حیله‌های دشمنان که جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی و ایجاد تردید و تعلل در آنان است، باشند و از انجام وظایف سنگینی که بر عهده دارند، غافل نشوند.

حجت‌الاسلام زرینه ادامه داد: همچنین معظم‌له در دیدار دوم فرمودند که مصیبت غزه، مصیبت بشریت است، تمدن و فرهنگ غربی را در دنیا رسوا ساخته است و باطل بودن نظم کنونی جهان را نشان می‌دهد که قطعاً دوام نخواهد داشت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر