logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۵۴۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
امام جمعه قیدار:

دهه فجر، بهار جهاد تبیین علیه سیاست بَزَک پهلوی است

دهه-فجر،-بهار-جهاد-تبیین-علیه-سیاست-بَزَک-پهلوی-است
امام جمعه قیدار یا تاکید براینکه دهه فجر زمان مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های انقلاب است گفت: دهه فجر، بهار جهاد تبیین علیه سیاست بَزَک پهلوی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نسیم اشراق، حجت‌الاسلام علی موسوی امام جمعه قیدار با تبریک دهه فجر اظهار کرد: حاکمیت حدود شش دهه‌ای خاندان پهلوی(۱۳۰۴ تا ۱۳۵۷ شمسی) در ایران، دوران سیاهی است که حتی با حکومت‌های بی‌لیاقت قاجار نیز قابل مقایسه نیست.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در حقیقت ملت ایران با سناریوی انگیسی انقراض قاجار و حاکمیت پهلوی، از «چاله» به «چاه» افتاد!

امام جمعه قیدار ادامه داد: آثار فساد و جنایات حکمرانی رژیم پهلوی در طول نیم قرن آن‌چنان بود که جامعه ایران سال‌ها در آستانه انفجار قرار داشت و این انفجار در بهمن 1357 با قیام بزرگ ملت ایران علیه پهلوی اتفاق افتاد!

وی اضافه کرد: اما امروز پس از گذشت 44 سال از سرنگونی پهلوی، با نسلی همراه هستیم که آن روزگار را به خاطر نداشته و حداکثر شنیده‌هایی را به اختصار در کتاب‌های درسی مرور کرده است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: این در حالی است که دشمنان نظام اسلامی در میدان جنگ تمام عیار شناختی و ادراکی، مدت‌هاست که سیاست تطهیر پهلوی و  بَزَک پهلوی را کلید زده و تلاش دارند با تحریف تاریخ از آن دوران سیاه، چهره‌ای مطهر ارائه دهند و در این مسیر، از ضعف حافظه تاریخی ملت و کم‌علاقگی نسل جوان به مطالعه تاریخی بهره می‌جویند!

وی تصریح کرد: راه مواجهه و مقابله با این سناریوی دشمن، بازخوانی صحیح گذشته و یادآوری روزگار فلاکت‌باری است که بر مردمان این سرزمین گذشت و آنان را به قیام سراسری در بهمن 57 واداشت.

امام جمعه قیدار خاطرنشان کرد: دهه فجر، بهار جهاد تبیین علیه سیاست بَزَک پهلوی است.

وی افزود: در 22 بهمن ماه اسلام از افق فجر طلوع کرد و تولد دوباره پیدا کرد دهه فجر  پایان تحقیر و مقطع رهایی ملت بزرگ ایران از سلطه و یوغ استکبار جهانی و شیطان اعظم است. ‌

امام جمعه قیدار با بیان اینکه شب 22 بهمن شب قدر انقلاب است عنوان کرد: شب قدر انقلاب زمانی است که تقدیر انقلاب به دست امام زمان رقم خورد و با اشاره الهی او این معجزه الهی؛ پیروزی انقلاب اسلامی محقق شد و طاغوت کهنه و قدرتمند از بین رفت.

وی به روز سوم شعبان ولادت حضرت امام حسين(ع) و روز پاسدارنیز اشاره کرد و گفت: حضرت اباعبدالله الحسين(ع)، بزرگ‏ پاسدار اسلام است، که با تمام داشته‏‌هايش  از اسلام پاسدارى كرد و زيباترين، ماندگارترين و اثربخش‏ترين حماسه‌‏هاى تاريخ را در كربلا خلق کرد و برای همیشه الگوى پاسداری از اسلام و قرآن شد.

امام جمعه قیدار ادامه داد: رمز موفقيت‏‌هاى سپاه در 44 سال گذشته، در همين حركت عاشورايى و اتصال سپاه به كربلا و عاشورا بوده است.

وی افزود: با مشاهده حجم گسترده تخریب نسبت به سپاه این  علامت سئوال در ذهن انسان ایجاد می شود که سپاه از زمان شكل‏گيرى تا به امروز چه كار هاي کرده این همه مورد بغض دشمن واقع شده و این ‏چنين مورد هجمه و تخريب بی رحمانه دشمنان داخلی و خارجی و گاها دوستان نادان در داخل قرار مى‌‏گيرد؟

امام جمعه قیدار ادامه داد: جوابش فقط يك نكته اساسى است و آن اين‏كه؛ عامل اصلى ناكام‌ی‌هاى دشمن در به شكست كشاندن و فرو ريختن جمهورى اسلامى ايران پاسدارای خوب سپاه از انقلاب است چون نقش سپاه پاسداران در حفظ و پيشبرد انقلاب، تبديل ايران به يك قدرت برتر منطقه‌‏اى، شكل‌‏دهى به جبهه مقاومت و به شكست كشيدن سياست‏هاى آمريكا و رژيم صهيونيستى در منطقه، نقش اصلى‏ و کلیدی است.

وی به چهارم شعبان ميلاد حضرت ابولفضل(ع) و روز جانباز اشاره کرد و گفت: حضرت عباس،فداكارى بى‏مانند درتاريخ بشرى‏ و بزرگ‌‏جانباز تاريخ انسانيت است كه راه و رسم عاشقى و شيوه جانبازى را به جهانيان آموخت.

امام جمعه قیدار ادامه داد: جانبازان با تقدير خدا و مشيّت الهى از وادى شهادت بازگشته‌‏اند، تا به ما در راه ماندگان، راه رستگارى‏ بياموزند، جانبازان عمارهاى انقلاب هستند و مانده‌‏اند تا پرچم امام را برافراشته نگاه دارند، آنان مانده‌‏اند تا به ما بگويند كدام راه، راه اصيل انقلاب است و هم‏چنان در صحنه باقى مانده‌‏اند تا ولايت تنها نماند .

وی افزود: همین بصیرتهای نافذ ابالفضلی، سرچشمه تولید  یکشنبه ای تاریخی توسط ملت ایران در 22 بهمن ماه 1402  و جمعه ای تاریخی در 11 اسفند خواهد شد.

امام جمعه قیدار ادامه داد: مردم خوش نفس و خوش غیرت و خون گرم ایران، 22 بهمن هر سال یک نفس و خون تازه را به پیکره نظام می دمند و تزریق می‌کنند.

وی افزود:22 بهمن ماه سال 1402 یک فرصت تاریخی برای پاسخ قاطع مجدد به دشمنان و خلق حماسه‌ای تماشایی و ماندگار دیگر در عرصه نمایش پایبندی  به آرمانهای بلند انقلاب و تداوم راه امام و شهیدان است .

امام جمعه قیدار خاطرنشان کرد: مردم ایران انشاءالله حماسه بزرگ و تاریخی که در 22 بهمن خلق خواهند کرد را در 11 اسفند با حضور در پای صندوق های رای با مشارکت حد اکثری انشاءالله تکمیل خواهند کرد.

وی اضافه کرد: مردم فهیم و بصیر ایران به خوبی می دانند که نرفتن پای صندوق رای به معنای فضا را خالی گذاشتن برای دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند و فشارها را علیه ملت ما بیشتر کنند.

امام جمعه قیدار ادامه داد: جریان های سیاسی هم بدانند که اگر یک جریان سیاسی با صندوق رای قهر کند به معنای استقبال از مرگ سیاسی است و مرگ سیاسی خود را با دست خود امضاء نموده و از اذهان مردم محو خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر