logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۵۳۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

نازنین رفسنجانی زیر چتر حمایت بهائیت و سرمدار موج‌های رسانه‌ای

نازنین-رفسنجانی-زیر-چتر-حمایت-بهائیت-و-سرمدار-موج‌های-رسانه‌ای-
نازنین هاشمی رفسنجانی برادر‌زاده اکبر هاشمی رفسنجانی و پدرخوانده اصلاح‌طلبان است، رابطه بسیار نزدیکی با مسیح علی‌نژاد دارد و سر دبیر ایندیپندنت فارسی نیز حقوق بگیر وی است و نکته جالب کمک ۹۰۰ هزار دلاری برادران طیبی بهایی به نازنین و شرکت اوست.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» نازنین رفسنجانی، متولد ۱۳۶۰ تهران برادر‌زاده اکبر هاشمی و پدر خوانده اصلاح‌طلبان است!

بیشتر بخوانید

پدر او محمد رفسنجانی به مدت ده سال بین سال‌های ۶۳ تا ۷۳ ریاست صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و مهمترین ارگان ج.ا را برای پروپاگاندای تجهیز جبهه‌ها و خلع ید رقیبان در سال‌های اولیه تاسیس نظام و انقلاب را برعهده داشت.

نازنین رفسنجانی همانند پدر کشور آمریکا را برای مهاجرت انتخاب کرد.

حضور پدر در مدیا سبب تشویق فرزند به این موضوع شد و پس از تحصیل در رشته روزنامه‌نگاری به کار تهیه کنندگی در شبکه مهم ام اس ان بی سی پرداخت و شو معروف راشل مدو را در هنگام انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا جهت تخریب رقیب جمهوریخواه کلید زد. 

وی بعدها با همسر خود الکس بلومبرگ فعالیت تجاری خود را در قالب شرکت رسانه‌ای گیملت مدیا ادامه داد که سود چند میلیون دلاری در هر سال به همراه دارد. 

نازنین رابطه بسیار نزدیکی با مسیح علی‌نژاد دارد و با کامبیز شوهر مسیح مدتی همکاری می‌کرد، کاملیا انتخابی‌فر سر دبیر ایندیپندنت فارسی نیز حقوق بگیر نازنین است و نکته جالب کمک ۹۰۰ هزار دلاری برادران طیبی بهایی به نازنین و شرکت اوست.

فعالیت نازنین به این‌ها محدود نمی‌شود هر زمان اصلاح‌طلبان می‌خواهند موجی را راه بیندازند تیم نازنین وارد عمل شده و همزمان در فضای مجازی و تلویزیون‌های داخلی و خارجی موج رسانه‌ای خود را تکمیل می‌کنند، نازنین آزادانه به ایران رفت و آمد دارد و جزو شاه مهره‌های اصلی اصلاح‌طلبان است. اکثر کسانیکه از شبکه‌های مطرح تلویزیونی آمریکا سر در می‌آورند توسط نازنین تایید می‌شوند پیچیدگی شبکه رسانه‌ای اینها قوی‌تر از تصورات همگان است.

نازنین سردسته جوکرهای ایرانیست و بیش از ۹۹ درصد مردم حتی شناختی از وی ندارند.

محمد هاشمی سالهاست اقامت آمریکا را دارد. نازنین امروز هم بعنوان اسپیکر در جلسه‌های آنلاین ح مشارکت می‌کند تا رمز موفقیت خود را به دیگران بگوید و امید بدهد. رابطه نازنین با بنیاد سوروس بسیار نزدیک است و او را یکی از افراد نزدیک به سوروس می‌دانند.

بطور خلاصه خط و مشی جناحی خاص از زبان نازنین بیان می‌شود پروژه بگیران توییتری و یوتیوبی همگی تحت نظارت او هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر