logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۵۳۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ابهر:

اجرا و تکمیل پروژه فاضلاب شهری ابهر در دستور کار است

اجرا-و-تکمیل-پروژه-فاضلاب-شهری-ابهر-در-دستور-کار-است
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ابهر با اشاره به اجرای طرح فاضلاب در شهری در ابهر گفت: اجرا و تکمیل پروژه فاضلاب شهری ابهر جزو برنامه‌های اولویت‌دار بوده و در دستور کار قرار دارد.

علی‌اصغر گنج‌خانلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اجرای طرح فاضلاب شهری ابهر گفت: طبق برآوردهای انجام شده کل گبی‌های باقیمانده فاضلاب در شهر ابهر بالغ بر ۱۲ کیلومتر است که شناسایی و عقد قرارداد با پیمانکار توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی انجام می‌شود که به دلیل اهمیت موضوع جزء اولویت‌های کاری اداره آب و فاضلاب شهرستان ابهر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تصفیه‌خانه شهر ابهر از سال ۱۴۰۱ آغاز شده و پیمانکار ملزم به تحویل آن در سال ۱۴۰۳ است و طبق برآوردی که شده این طرح حدود ۳۰۰ کیلومتر است و کل محدوده موجود شهر ابهر را در برگرفته، که محدوده این پروژه از شهرک گلسار تا شریف‌آباد، انتهای شناط و انتهای حسین‌آباد است.

گنج‌خانلو با بیان اینکه این قرارداد مشارکتی بین شرکت‌های فولادی شهر ابهر است، گفت: طبق این قرارداد این شرکت‌ها کل شبکه فاضلاب شهرستان ابهر را کار می‌کنند و بعد از تکمیل پروژه به مدت ۲۵ سال از پساب تصفیه‌خانه برای تولیدات فولادی استفاده خواهند کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ابهر گفت: این قرارداد هم برای دولت و هم مردم دارای منفعت است، چرا که با اجرای این طرح چاه‌های آب زیرزمینی مورد استفاده این شرکت‌ها مسدود و باعث حفظ منابع آبی برای شهر خواهد شد‌.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر