logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۵۳۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان خبر داد:

تعیین تکلیف ۲۶۰۶ پرونده اموال تملیکی در استان زنجان

تعیین-تکلیف-۲۶۰۶-پرونده-اموال-تملیکی-در-استان-زنجان-
مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان با بیان اینکه تعداد یک هزار و ۶۲۵ پرونده به تعداد ۵ هزار و ۳۷۶ ردیف قبض کالا به مبلغ تقریبی ۴ هزار و ۸۹۲ میلیارد ریال به فروش رسیده است گفت: تعیین تکلیف تعداد ۲ هزار و ۶۰۶ پرونده کالا توسط اموال تملیکی استان زنجان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» و به نقل از روابط عمومی اموال تملیکی، غلامحسین مهری مدیرکل اموال تملیکی استان زنجان با بیان اینکه عملکرد 29 ماهه اداره کل اموال تملیکی در دولت محترم و مردمی سیزدم به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عبارت است از تعیین تکلیف تعداد ۲ هزار و ۶۰۶ فقره پرونده کالا شامل ۸ هزار و ۸۳۳ ردیف قبض کالا به مبلغ تقریبی 6978 میلیارد و 500 میلیون ریال که در دولت سیزدهم توسط این سازمان انجام شده است گفت: تعداد یک هزار و ۶۲۵ فقره پرونده به تعداد ۵ هزار و ۳۷۶ ردیف قبض کالا به مبلغ تقریبی ۴ هزار و ۸۹۲ میلیارد ریال به فروش رسیده است که نسبت به مدت مشابه قبلی 103 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تعداد 274 فقره پرونده به تعداد 953 ردیف قبض کالا به ارزش تقریبی 1063 میلیارد ریال نیز بر اساس احکام برائت صادره از مراجع محترم قضایی رسیدگی کننده، به صاحبان کالاها مسترد گردیده است.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان عنوان کرد: تعداد 636 فقره پرونده به تعداد ۲ هزار و ۲۹۲ ردیف قبض کالای غیر قابل مصرف به ارزش تقریبی 136 میلیارد ریال از این پرونده‌ها نیز بر اساس نظر دانشگاه علوم پزشکی استان و جهت حفاظت از سلامت جامعه و با حضور نماینده دادستان و سایر ادارات ذیربط، انهدام و از چرخه مصرف خارج گردیده است. 

مهری گفت: تعداد 36 فقره پرونده کالای متروکه گمرکی به ارزش تقریبی 887 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز بر اساس درخواست اعاده اظهارنامه از سوی گمرک و جهت حمایت از چرخه تولید کشور، به گمرک زنجان اعاده گردیده است.

وی ابراز کرد: همچنین تعداد 35 فقره پرونده به تعداد 175 ردیف قبض کالا به ارزش تقریبی 198 میلیارد ریال نیز به علت صدور حکم بلاصاحب به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان واگذار شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر