logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۵۳۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان:

کشف احتکار 321 ميلياری از 5 واحد بوجاری

کشف-احتکار-321-ميلياری-از-5-واحد-بوجاری-
رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان از کشف احتکار انواع کالاهای اساسی از 5 واحد بوجاری غلات متخلف به ارزش 321 ميليارد ريال در شهرستان هيدج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ حسين بدری در  با اعلام اين خبر بيان داشت: در اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعی و مبارزه با احتكار کالاهای اساسی، کارآگاهان پليس امنيت اقتصادی استان زنجان با اشراف پيرامونی خود از وجود پنج انبار احتکار کالاهای اساسی در شهرستان هيدج مطلع شدند.

بیشتر بخوانید

وی اظهار داشت: کارآگاهان اين پليس به همراهی كارشناسان اداره صمت، سازمان جهاد کشاورزی و نماينده سازمان تعزيرات حکومتی در بازديد از انبارهای شناسايی شده (واحد‌های بوجاری غلات متخلف)، مقادير زيادی از کالاهای اساسی و مواد غذايی از جمله: مقدار 433 کيلوگرم گندم، 000 کيلوگرم جو، 261 کيلوگرم انواع لوبيا، 500 کيلوگرم زردچوبه و 10 هزار کيلوگرم برنج خارجی احتکار شده را کشف کردند.

رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان افزود: کارشناسان ارزش کشفيات مذکور را 321 ميليارد ريال برآورد کرد و همچنين پروند‌ه‌های متشکله جهت سير مراحل قانونی به همراه متهمان به مراجع قضائی ارسال شد.

بدری با بيان اينکه قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادی و نوسان قيمت کالاها خواهد شد، از مردم خواست در مقابله با قاچاق کالا و ارز و ساير مسائل امنيتی با پليس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به شماره 096300 يا مرکز فوريت‌های پليسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر