logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۵۳۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابهر:

همایش «دختران انقلاب» در ابهر برگزار می‌شود

همایش-«دختران-انقلاب»-در-ابهر-برگزار-می‌شود
سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابهر گفت: به مناسبت دهه فجر همایش «دختران انقلاب» در ابهر برگزار می‌شود.

عاطفه یاری‌قلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی با زنجیره ای از توطئه ها و فتنه ها مواجه بوده است اما از آنجایی که مردم نظام و انقلاب را از آن خود می دانند در مقابل همه هجمه ها مقاومت کرده و نقشه های دشمنان را خنثی کرده‌اند و عده‌ای خودشان با تمام وجود شرایط قبل از انقلاب را دیدن و با وجود سن کم درک کردن که باید هر چه از دستشان برمی‌آید برای تغییر شرایط انجام بدهند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مرضیه حدیدچی و تمام فرزندانشان، از جمله رضوانه میرزادباغ زیر شکنجه ساواک بودند و روایت می‌کنند که ما چه بودیم و الان شرایطمان در جهان چگونه است.

یاری‌قلی با بیان اینکه همگان و از جمله دختران و مادران جامعه باید توانایی‌های خودمان را بشناسیم، گفت: باید این توانایی‌ها را در جهت رشد خودمان و خانواده‌هایمان و جامعه استفاده بکنیم. ایشان یک زن مبارز موفق و یک الگو برای زنان جامعه ما هستند.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابهر گفت: امروز معاندان و سردمداران رژیم پهلوی با سوء‌استفاده از عدم آشنایی نسل جوان و نوجوان با استبداد، ظلم و جور رژیم پهلوی تلاش می‌کنند، چهره منحوس و سیاه آنها را بزک کرده و به گونه‌ای دیگر جلوه دهند لذا ضرورت دارد حقایق و واقعیت‌های آن دوران به خوبی برای افکار عمومی و به ویژه جوانان و نوجوانان تبیین شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: جهت آشنایی بانوان و دختران جوان شهرستان ابهر همزمان با ایام‌الله دهه فجر، همایش «دختران انقلاب» با حضور رضوانه میرزادباغ «بانوی مبارز انقلابی و روایتگر شکنجه‌های زندان ساواک در ۱۴ سالگی» در روز چهار شنبه ۱۸ بهمن، ساعت ۹:۳۰ در سالن اجتماعات بصیرت شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر