logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۵۳۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

برپایی میز خدمت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در زنجان

برپایی-میز-خدمت-صندوق-بیمه-اجتماعی-کشاورزان-در-زنجان
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان به مناسبت دهه فجر با کمک ۳۵ کارگزار فعال ۸۰ میز خدمت در روستاهای استان برپا کرده است.

محمد اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان به مناسبت دهه فجر با کمک ۳۵ کارگزار فعال ۸۰ میز خدمت در روستاهای استان برپا کرده است.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سطح استان ۵۳ هزار و ۹۴۳ نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هستند، گفت: ۴۳ هزار و ۱۵۳ نفر از این تعداد روستائیان، ۴۳۷ نفر عشایر، ۴ هزار و ۲۰۰ نفر رانندگان، ۲ هزار و ۷۰۰ نفر ساکنین شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و مابقی از کشاورزان غیر ساکن روستاها هستند.

وی به میانگین سنی بیمه‌شدگان صندوق که ۴۶.۷ سال است نیز اشاره کرد و گفت: میانگین سطح بیمه‌پردازی در استان ۶ است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه کل اعضای فعال استان که در حال بیمه‌پردازی هستند ۳۸ هزار و ۴۰۰ نفر است، گفت: ۶ هزار و ۶۶ نفر نیز از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مستمری ماهانه دریافت می‌کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کرد: تاکنون یک هزار و ۴۷۳ نفر از اعضای این صندوق خدمات نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای بهره‌مند شده‌اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان نسبت پشتیبانی بیمه‌ای استان زنجان را ۶.۶ نفر اعلام کرد و گفت: یعنی به ازای ۳۸ هزار و ۴۰۰ نفر بیمه‌پرداز فعال، ۶.۶ نفر مستمری‌بگیر در استان وجود دارد.

وی اذعان کرد: نرخ پوشش استان در مقایسه با نسبت جامعه مخاطبین و افرادی که امکان عضویت در صندوق را دارند در کشور رتبه هشت و روند مثبتی داشته، به طوری که از رتبه یازدهم به رتبه هشتم رسیده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر