logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۵۳۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

حضور مردم در عرصه‌های مختلف باعث سرنگونی فتنه‌ها شد

حضور-مردم-در-عرصه‌های-مختلف-باعث-سرنگونی-فتنه‌ها-شد-
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تدابیر رهبر معمار بزرگ انقلاب و حضور مردم به پیروزی‌ منجر شد گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب باعث سرنگونی فتنه‌های دشمن شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردار جهانبخش کرمی در نهمین جشنوار جهادگران علم و فن‌آوری بسیج استان زنجان که در روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه برگزار شد با بیان اینکه با توجه به اینکه در ایام الله دهه فجر قرار گرفتیم زمان را باید غنیمت شمرد و درباره نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیشرفت‌ها و نقش موثر مردم در پیروزی انقلاب صحبت‌ کرد، گفت: در دوران قبل از انقلاب کشورمان تحت سلطه کامل آمریکا، اسرائیل و کشورهای غربی بود  و از لحاظ سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و علمی وابسته به کشورهای غربی بودیم و دیگر دولت‌ها برای کشور تصمیم‌گیری می‌کردند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: نمونه آن طرح کاپیتولاسیون بود هر جنایتی که توسط آمریکا و نیروهای آن در کشور به وجود آید مجاز دانسته و کشورمان در آن دوران بسبار مورد تحقیر واقع شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: آمریکایی‌ها در کشور سعی در ترویج بی‌دینی داشتند تا از طریق بتوانند جوانان را گمراه کنند و هر جنایتی در کشور مرتکب می‌شدند کسی حق اعتراض نداشت و امام خمینی(ره) در چنین اوضاعی که در مملکت حاکم بود بر علیه رژیم پهلوی به پا خواستند و ۱۵ سال در تبعید به سر بردند و ملت ولایی، عاشورایی شجاع شهید پرور به فرمان امام خمینی(ره) برای داشتن انقلابی واحد لبیک گفتند و شهدای زیادی برای برقراری انقلاب تقدیم شد.

سردار کرمی افزود: ایامی که در تمام کشور مردم یک صدا و با اتحاد کامل در خیابان‌ها بر علیه نظام منحوس پهلوی و اقدامات نادرست آن در مملکت قیام نمودند و مردم همیشه در صحنه از جمله جوانان انقلابی نیز در شکل‌گیری این انقلاب سهیم بودند و حتی در شهر زنجان در دوران پهلوی شاهده راهپیمایی ۵۰ هزار نفری و یک راهپیمایی یک صد هزار نفری برای اعتراض به اقدامات شاه بودیم.

وی تاکید کرد: چنان حضور مردم در راهپیمایی‌ها پر شور بود که توسط رسانه‌ها ثبت شد و زنجان اولین استان در سطح کشور بود که به صورت مستقل مردم شهر در آن قیام شرکت داشتند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ابراز کرد: آمریکایی‌ها عنوان کردند که در اعتراضات خیابانی که به رهبری امام خمینی(ره) و حضور مردم رقم خورد و چنان محکم و پر رنگ بود که نتوانسته بودند با سیل جمعیت در خیابان‌ها مقابله کنند.

سردار کرمی تاکید کرد: تحقق انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)  شبیه فتح مکه بود مردم کشور و شهر زنجان در راهپیمایی‌ها حضور فعال داشتند و لطف خدا نقش رهبری و مردم باعث به وجود آمدن انقلاب اسلامی ایران شد.

وی اضافه کرد: نتیجه انقلاب اسلامی ایران شکست کشورهایی چون آمریکا و صهیونیست و فرار آنها از کشورمان شد و باعث تحقق حکومت اسلامی در ایران شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: دو روز بعد از قیام مردم ترور، تخریب، درگیری انفجار در نقاط مختلف کشور شروع پیدا کرد و بیش از ۱۷هزار نفر از بزرگان، جوانان، نخبگان و مراجع تقلید توسط جنایتکاران در داخل کشور به شهادت رسیدند و نا آرامی و نا امنی جامعه را فرا گرفته بود.

سردار کرمی ابراز کرد: دشمنان نظام فکر کردند که با ایجاد ناامنی در جامعه می‌توانند به اهداف شوم خود برسند اما باز هدایت و ایستادگی معمار بزرگ انقلاب و حضور مردم همیشه در صحنه موجب پایداری انقلاب شد و حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب باعث سرنگونی فتنه‌های دشمن در کشور شد.

وی اضافه کرد: جنگ هشت سال دفاع مقدس بهانه‌ای برای اشغال کشور توسط دشمنان نظام شد زیرا آنها نمی‌توانستند ببینند انقلاب مردمی چگونه در برابر استکبار جهانی پیروز شدند و دشمنان در فکر تجزیه کشور بودند و ابرقدرت‌های بسیاری در هشت سال دفاع مقدس با ایران وارد جنگ شدند و مردم در دفاع مقدس حماسه ساز بودند و صحنه‌های زیبایی را خلق شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در عرصه‌های مختلف حاصل شد که همه به برکت وجود انقلاب است که محقق شده و اکنون کشورمان ایران جزو ۱۰ کشور مطرح دنیا معرفی می‌شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر