logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۵۳۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول سازمان علمی پژوهشی بسیج استان زنجان در گفتگو با موج رسا خبر داد:

برگزاری نهمین جشنواره جهادگران علم و فن‌آوری بسیج استان زنجان

برگزاری-نهمین-جشنواره-جهادگران-علم-و-فن‌آوری-بسیج-استان-زنجان
مسئول سازمان علمی پژوهشی بسیج استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان ظرفیت خوبی رشد و پرورش استعدادها و نخبگان دارد گفت: نهمین جشنواره جهادگران علم و فن‌آوری بسیج استان زنجان برگزار شد.

قاسم میرزایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه نهمین جشنواره جهادگران علم و فن آوری بسیج استان زنجان با شرکت اقشار مختلف بسیج در جهاد دانشگاهی برگزار شد گفت: این جشنواره هر ساله به خاطر ارج نهادن به تلاش‌های مبتکران بسیجی در عرصه‌های مختلف علمی در تمامی سطوح اعم از پایگاه‌ها و حوزه‌ها و تمام اقشار بسیج برگزار می‌شود و طرح‌های برگزیده در این جشنواره برای داوری ارسال خواهد شد. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: طبق بیانات مقام معظم رهبری؛ نخبگان دانشگاهی را آبروی ایران خواندند و به اهمیت کار در بخش‌های علمی و جهادی در کشور تاکید و اشاره داشتند و نخبگان در جامعه دارای جایگاهی ویژه هستند چرا در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اولین توصیه رهبری درباره علم و پژوهش است. 

مسئول سازمان علمی پژوهشی بسیج استان زنجان عنوان کرد: سازمان علمی پژوهشی بسیج دارای ماموریت‌های علمی، پژوهشی، برنامه‌های شاخص، حمایت از طرح‌ها اختراعات و جامعه نخبگان جوانی می‌باشد که در قالب ایده و  پروپزال ارائه می‌شود.  

میرزایی افزود: طرح‌ها و ایده‌ها در در سامانه elmizanjan.ir بارگذاری و توسط داوران مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و نسبت به طرح‌های انتخابی حمایت‌های مادی و معنوی صورت خواهد.

وی ابراز کرد: خوشبختانه طرح‌هایی که در جشنواره شرکت کردند مفید بوده و توانسته‌ است برخی مشکلات مربوط به استان را حل کنند.  

مسئول سازمان علمی پژوهشی بسیج استان زنجان افزود: در زمینه علمی استان زنجان دارای استعدادهای برتر بسیار است و نسبت به طرح‌های ارسالی شاخصه‌هایی صورت گرفته شده که مهمترین آنها بحث مهارت‌های علمی در سطوح پایگاه‌ها، بحث توانمند سازی اقشار بسیج و محلات است. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: مشارکت دانشگاه‌ها، مراکز علمی استان، سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی، ابراز و استفاده از تمام ظرفیت‌های استانی در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن جشنواره جزو اهداف اصلی برگزارکنندگان در این جشنواره است.  

  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر