logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۵۳۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه قیدار:

مشارکت حداکثری در انتخابات باعث اقتدار نظام خواهد بود

مشارکت-حداکثری-در-انتخابات-باعث-اقتدار-نظام-خواهد-بود
امام جمعه قیدار در جشن پیروزی انقلاب گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات باعث اقتدار نظام خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق، حجت‌الاسلام علی موسوی امام جمعه شهر قیدار نبی در جشن پیروزی انقلاب در فرهنگسرای این شهر با تبریک ایام خجسته دهه مبارک فجر گفت: این ایام جشن در جشن و عید در عید است.

بیشتر بخوانید

وی خاطر نشان کرد: در ماه‌های اعیاد و جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم و البته جشن و حماسه‌ای دیگر را در پیش رو داریم.

امام جمعه قیدار در ادامه بیان داشت: دشمنان تمام تلاششان را به کار بسته‌اند تا ناکارآمدی نظام انقلاب اسلامی را زیر سؤال ببرند و مردم را دچار یاس و نامیدی کنند و مردم و ناکارامدی نظام را نشانه گرفته‌اند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند:"با وجود تمامی موانع داریم به قله نزدیک می‌شویم"افزود: ایران ب عنوان یک ابر‌قدرت در منطقه در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری و در همه حوزه‌ها،با کسب رتبه اول کشوری جزء ۱۰ کشور برتر جهان هستیم.

امام جمعه قیداردر سخن پایانی خود یادآور شد: مشارکت حداکثری در انتخابات باعث اقتدار نظام خواهد بود و بنا به ندای رهبری حضور در پای صندوق‌های رای شوکت و اقتدار این نظام را بیشتر خواهد کرد.

در این مراسم جواد تاراسی فرماندار شهرستان خدابنده نیز با تبریک دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به برنامه‌های ایام الله مبارک دهه فجر و طرح‌های مورد افتتاح و بهره برداری شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت:در بحث‌های کشاورزی مشکلاتی وجود دارد که مهمترین آن فرآوری محصول و بازار محصولات و خدمات کشاورزی است.

وی افزود:در بحث‌های آموزشی رتبه اول را علی‌الخصوص در حوزه مدرسه سازی کسب کرده‌ایم و در سایر کارها به ویژه در امور خیرین باز هم در سطح کشوری رتبه نخست را دارا می باشیم.

فرماندار خدابنده به دیگر برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: در حوزه ورزش هم خوشبختانه بیشترین چمن مصنوعی در روستاها افتتاح شده است.

این مسئول در پایان سخنان خود خواستار حضور عموم مردم جهت شرکت در انتخابات و مشارکت حداکثری در خلق حماسه ای دیگر شد.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر