logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۵۲۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرازی از وصیتنامه شهید اسرافیل تقیلو؛

وحدت عامل پیروزی در برابر دشمنان است

وحدت-عامل-پیروزی-در-برابر-دشمنان-است
در وصیتنامه شهید اسرافیل تقیلو آمده است: «شما امت همیشه در صحنه و شهید پرور حزب الله را توصیه و سفارش می‌کنم به تقوی و دوری از گناه توجه کرده و در برابر دشمن وحدت داشته باشید».

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» فرازی از وصیتنامه شهید اسرافیل تقیلو:

بیشتر بخوانید

متن وصیتنامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

الحمدوالله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا محمد و اله الطاهرین المعصومین(ع) قال الله عزوجل

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون (قرآن کریم )

هرگز مپندارید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده اند بلکه آنان زنده جاویدند و در نزد خدای خودشان روزی می خورند{ قرآن کریم } .

اینجانب: اسرافیل تقیلو – فرزند : اسماعیل – متولد ۱۳۴۷ – شماره شناسنامه ۹۶۶ اعزامی از زنجان – در حال سلامت کامل در سنگر مقدّس دفاع از اسلام عزیز و در جوار رزمندگان کفر ستیز راهیان کربلا در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۳۶۴ در ساعت ۵ و ۱۵ دقیقه بعد از ظهر اقدام به نوشتن این وصیتنامه کردم تا بدینوسیله وظیفه شرعی خود را عمل کرده باشم.

پس از سلام و پس از اقرار به وحدانیت ذات مقدّس پروردگار و نبوت 124 هزار انسان وارسته برای راهنمایی و ارشاد انسانها و ایمان به عدل و امامت بلافصل حضرت علی(ع) و یازده فرزند گرامی ایشان و اعتقاد به روز قیامت و ولایت فقیه در عصر حاضر ولایت امام بزرگوار امت مدظله العالی و اعتقاد به همه آنچه را که باید یک پیرو قرآن و اهل بیت به آن معتقد باشد.

شما امت همیشه در صحنه و شهید پرور حزب الله را توصیه و سفارش می‌کنم به تقوی و تقوی و تقوی و دوری از گناه و وحدت کلمه که عامل اصلی پیروزی است و اینکه نماز را سبک نشمارید و به موقع بپای دارید و مخصوصاً سنگر مقدّس مسجد پایگاه جمعه و جماعات را هر چه با شکوه تر برپا کنید و در راه خدا با مال و جان جهاد کنید.

امر به معروف و نهی از منکر نمائید کارها را برای خدا انجام دهید و از کسی جزء او چیزی نخواهید به غیر از آمرزش و طلب مغفرت و رضای او .

برادران مخصوصاً جوانان به جبهه بیائید و دِین خود را به اسلام ادا نمائید و از لذّتهای معنوی و عرفانی برادرانتان لذت ببرید. به خدا آن کسی که به جبهه نیامده باشد لذت جبهه بودن را نمی‌فهمد.

برادران شهید پرور بیائید به جبهه‌ها و نگذارید سلاح‌ها از دست عزیزترین جوانانمان بیافتند.

 ای یاران صدیق، امام و دولت جمهوری اسلامی را به هر وسیله ممکن کمک کنید و با ضد انقلاب و منافق برخورد جدی و سازش ناپذیر داشته باشید.

خواهران عزیز حجاب اسلامی را کاملاً رعایت کنید که حجابهای شماها در جای خودش از خون من برای دشمن خطرناک تر و کشنده تر است به خانواده معظم شهداء سرکشی کیند و از معلولین انقلاب عیادت کنید که آنها بیش از نیاز مادی به محّبت نیازمندند.

پدر و مادران و فرزندان خود را برای رفتن به جبهه و جهاد در راه خدا تشویق کنید و برای آنها کمترین مانعی فراهم نیاورید که در روز قیامت در نزد خدا مسئول نباشند از پدر و مادر و خواهر و برادرم و فامیل هایم میخواهم اولاً مرا حلال کنید و ثانیاً ضمن دعای خیر در حقّم، در شهادتم صبر کنند که مزد بزرگی در نزد خدا دارند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر