logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۵۲۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان:

ترغیب برای حضور در انتخابات رسالت همگانی است

ترغیب-برای-حضور-در-انتخابات-رسالت-همگانی-است
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان بزرگترین سرمایه و قدرت نرم نظام را حضور و مشارکت مردمی در عرصه‌های مختلف تعیین سرنوشت از جمله انتخابات دانست و گفت: ترغیب مردم برای حضور گسترده در انتخابات در راستای تحقق ایران قوی، رسالتی همگانی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»ابوالفضل رفیعی در نشست هم‌اندیشی با دبیران و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی استان با موضوع بررسی راهکارهای ارتقاء مشارکت در انتخابات پیش رو، بزرگترین سرمایه و قدرت نرم نظام را حضور و مشارکت مردمی در عرصه‌های مختلف تعیین سرنوشت از جمله انتخابات دانست و گفت: ترغیب مردم برای حضور گسترده در انتخابات در راستای تحقق ایران قوی، رسالتی همگانی است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مردم، صاحبان این نظام و انقلاب هستند و بنا به تاکید مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات حق و تکلیف است.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: دشمن به دنبال این است که با القای بن بست و ناکارآمدی و ایجاد یاس و ناامیدی، مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای دلسرد کنند لذا در این بین نقش دانشجویان و جامعه دانشگاهی به عنوان نخبگان جامعه برای روشنگری و آگاهی‌دهی امری ضروری است.

وی با تاکید بر مسئولیت‌ دانشجویان و دانشگاهیان افزود: جامعه به کلام و نگاه دانشجویان توجه ویژه‌ای دارد لذا این قشر، همچون دوران مختلف تاریخ انقلاب اسلامی تکلیف و وظیفه مهمی در این مقطع بر عهده دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان بزرگترین سرمایه و قدرت نرم نظام را حضور و مشارکت مردمی در عرصه‌های مختلف تعیین سرنوشت از جمله انتخابات دانست و گفت: ترغیب مردم برای حضور گسترده در انتخابات در راستای تحقق ایران قوی، رسالتی همگانی است.

رفیعی افزود: انقلاب اسلامی بی‌شک یکی از بی‌نظیرترین رخدادها نه‌تنها دوران معاصر بلکه تاریخ بشریت است که علاوه بر تحول در گفتمان حکمرانی با تمرکز بر خودباوری، عدالت و معنویت، تاثیرات بسیاری در دیگر نقاط جهان داشته است.

وی استقلال سیاسی و آزادی را از دستاوردهای مهم دانست و گفت: مشارکت سیاسی در سایه مردم‌سالاری دینی است و همه برگرفته از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان؛ همچنین تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقدامات شاخص و گذار بخش‌های مختلف را امری ضروری قلمداد و آنرا منجر به افزایش ادراک کارآمدی نظام و میزان اعتماد و امید و سرمایه اجتماعی ارزیابی نمود.

دبیران و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی نیز در این نشست، به برنامه‌های در دست اجرای دانشگاه‌های استان در امر انتخابات از جمله برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، مناظرات دانشجویی، تریبون آزاد و برنامه‌های مشابه اشاره نموده و در خصوص امر مشارکت تبادل نظر کردند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر