logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۵۲۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

دستاوردهای نظام به جوانان و نوجوانان بازگو شود

دستاوردهای-نظام-به-جوانان-و-نوجوانان-بازگو-شود-
فرماندار زنجان با بیان اینکه قطعا افرادی که مخالف نظام هستند در راستای سیاه‌نمایی حرکت می‌کنند، گفت: باید دستاوردهای نظام به جوانان و نوجوانان بازگو شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» پرویز خالقی امروز در پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان، با تبریک یوم الله دهه فجر، اظهار داشت: در سال‌های ۵۶ و ۵۷ و بعد از آن در کل راهپیمایی‌ها، مردم استان زنجان حضور پر شور داشته‌اند و پیرو آرمان‌های امام راحل و انقلاب بوده‌اند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: باید دستاوردهای نظام به جوانان و نوجوانان بازگو شود، چراکه این قشر نه دوران قبل از انقلاب و نه خفقان آن دوران را درک کرده‌اند.

فرماندار زنجان با بیان اینکه دشمنان سعی دارند تا نسل جوان و نوجوان را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنند، گفت: بیان دستاورد‌های انقلاب واجب است از سویی دیگر حضرت آقا فرموده‌اند که در بحث تبیین و دستاورد‌های انقلاب تلاش کنید.

وی با اشاره به اینکه باید در عرصه جهاد تبیین تا پای شهادت پیش رفت گفت: جهاد تبیین یک واجب عینی است و باید در این راستا هر کسی هر چه در توان دارد به کار گیرد.

خالقی با بیان اینکه از اواسط دهه شصت با آموزش‌هایی که انجام گرفت، هیچ پزشک و متخصص هندی و پاکستانی در کشورمان نیست، گفت: پزشکان کشورما در حال حاضر در کشورهای پیشرفته اقدام به معالجه و درمان بیماران می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اینک در کشور قریب به ۱۰۰ هزار نفر متخصص و فوق تخصص وجود دارد، یاداور شد: ایران در بحث پیوند قلب و جراحی قلب یکی از کشور‌های مهم و تراز محسوب می‌شود. 

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه ایران در بین کشورها در حوزه بهداشت و درمان حرفی برای گفتن دارد، افزود: هزینه درمان در کشور ما نسبت به کشورهای دیگر بسیار ارزان قیمت است. به همین دلیل بسیاری از بیماران از کشورهای دیگر برای جراحی‌های سنگین مانند جراحی قلب وارد ایران می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در بحث بانک‌های قرنیه چشم، درمان ناباروری، سلول‌های بنیادی کشور ایران پیشرو است، ادامه داد : کشور ایران توانست واکسن کرونا تولید کند و برای مهار بیماری استفاده کند.

خالقی گفت: قطعا افرادی که مخالف نظام هستند در راستای سیاه‌نمایی حرکت می‌کنند و اقدام به القای ناکارامدی نظام دینی می‌کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر