logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۵۲۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر اجرایی امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر زنجان خبر داد:

امامزاده سید ابراهیم زنجان آماده اسکان اضطراری مسافران

امامزاده-سید-ابراهیم-زنجان-آماده-اسکان-اضطراری-مسافران
مدیر اجرایی امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر زنجان گفت: با توجه به برودت هوا و یخبندان در راه‌های شمال غربی کشور، امامزاده سید ابراهیم (ع) آماده است مسافران را که برای عبور از محورهای مواصلاتی به مشکل برخورد کرده‌اند را اسکان اضطراری دهد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه زنجان، علی قنبری مدیر اجرایی امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر زنجان گفت: با توجه به برودت هوا و بارش برف و یخبندان در راه‌های اصلی و فرعی شمال غربی کشور و استان زنجان، امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر زنجان آمادگی دارد در صورت نیاز و با هماهنگی هلال‌احمر و عوامل انتظامی، مسافران و زائرانی را که برای عبور از محورهای مواصلاتی زنجان به مشکل برخورد کرده‌اند را اسکان اضطراری دهد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این امامزاده با داشتن پارکینگ وسیع و شبستان سرپوشیده و مجزا برای خانم‌ها و آقایان به مساحت بیش از هزار مترمربع می‌تواند محل مناسبی برای اسکان اضطراری مسافران و زائران باشد.

مدیر اجرایی امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر زنجان گفت: هیأت امنا و خادمین این مکان مقدس در سال‌های گذشته نیز چندبار میزبان مهمانان از سراسر کشور پر مواقع برف و سرما بوده‌اند و اکنون نیز آمادگی دارند این وظیفه را به نحو احسن انجام دهند.

وی بیان کرد: امامزادگان و بقاع متبرکه همیشه محل آرامش و امنیت مردم بوده‌اند و این کارکرد امامزادگان در مواقع بروز مسئله و مشکل برای مردم باید بیشتر از مواقع عادی خود را نشان دهد.

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر