logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۵۲۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
تا انتخابات همراه با خبرنگاران_۱۰؛

نمایندگان منتخب باید توانایی پیگیری امورات را داشته باشند

نمایندگان-منتخب-باید-توانایی-پیگیری-امورات-را-داشته-باشند
سردبیر پایگاه خبری وزین زنجان گفت: نمایندگان منتخب باید اقتدار، برنامه‌ریزی، توانایی پیگیری امورات و در کنار آن تیم قوی و تجربه کافی داشته باشند.

صغری محمدی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه کسی که خود را برای نمایندگی آماده می‌کند باید شناخت کاملی از حوزه‌های انتخابی خود داشته باشد، اظهار داشت: باید نمایندگان با شناخت و مسئله‌سنجی درست از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها، کمبودها و مشکلات؛ برای آنها راه حل ارائه دهد. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه صرف حضور در مجلس نمی‌تواند ملاک قرار گیرد، افزود: نمایندگان باید با آگاهی قوانین درست که قابلیت اجرا شدن را داشته باشد، به تصویب برسانند.

سردبیر پایگاه خبری وزین زنجان با اشاره به اینکه با تعدد قوانین در کشور مواجه هستیم، گفت: باید قوانین در سطح ملی به نحوی نوشته شوند که قابلیت اجرا داشته باشند. 

وی با بیان اینکه مهمترین اولویت اجرایی قوانین تصویب شده که فراموش شده‌اند، هستند گفت: با توجه به اهمیت این موضوع مردم باید دقت لازم را داشته باشند و افراد شایسته‌ای که دلسوز مملکت باشند را انتخاب نمایند.

محمدی بیان کرد: نمایندگان منتخب باید اقتدار، برنامه‌ریزی، توانایی پیگیری امورات را داشته باشند و در کنار آن تیم قوی و تجربه کافی داشته و مهمتر از همه تعهد اخلاقی برای مردم ملت داشته باشند.

وی اذعان کرد: قانون‌گذاری در خصوص مشکل بحران آب، کشور، اجرای کامل همسان‌سازی حقوق‌ها، توجه ویژه به بازنشسته‌ها و تصویب قوانین حمایت از نخبه‌ها باید جز موضوعاتی باشد که نمایندگان به آن توجه ویژه داشته باشند.

سردبیر پایگاه خبری وزین زنجان در بخشی دیگر با اشاره به اینکه مردم، باید شعارهای انتخاباتی را پیگیری کنند که چه میزان عملی شده است، گفت: نماینده باید ارتباط مستمر با حوزه انتخابیه خود داشته، و عملکرد خود را ارائه دهد. 

وی با تاکید بر لزوم با شفافیت آرا، گفت: با شفافیت آرا مشخص می‌شود که نماینده چه سمت و سوی سیاسی و اجتماعی دارد، و آیا این جهت‌گیری او مطابق با شعارها و وعده‌های داده شده‌اش بوده است یا خیر؟

محمدی بیان کرد: نماینده نباید فقط در سال آخر نمایندگی، به یاد حوزه خود بیفتد و برای جذب آرا عملکرد ارائه دهد، نتایج اقدامات نماینده باید کاملا در اجتماع و حوزه انتخابی مشخص باشد و نباید شعارهای انتخاباتی فراموش شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر