logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۵۲۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس راهداری وحمل و نقل جاده‌ای زنجانرود در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

انجام عملیات بهسازی و تعمیر گاردریل در محور‌های زنجانرود

انجام-عملیات-بهسازی-و-تعمیر-گاردریل-در-محور‌های-زنجانرود
رئیس راهداری وحمل و نقل جاده ای زنجانرود با بیان اینکه بهسازی و تعمیر گاردریل به منظور بالا بردن ایمنی در جاده‌ها می‌شود گفت: بهسازی و تعمیر ۵ هزار و ۵۰۰ متر گاردریل در جاده‌های زنجانرود انجام شد.

میثم زارعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»با بیان اینکه عملیات بهسازی و تعمیر ۵ هزار و ۵۰۰ متر گاردریل در جاده‌های زنجانرود به منظور ایمن‌سازی انجام شد گفت: این اقدام به منظور افزایش سطح ایمنی رانندگان و کاهش تصادفات در جاده‌های زنجانرود، پس از بررسی وضعیت موجود و پیش‌بینی راهکارهای مناسب، در طول ۱۰ ماه امسال نسبت به بهسازی و تعمیر گاردریل‌ها به متراژ ۵ هزار و ۵۰۰ متر اقدام شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: همچنین به منظور بالا بردن ایمنی در بعضی از مسیرهای دیگر نیز یک هزار و ۱۰۰متر دیگر در حال اجرا است که تا دو ماه آینده پایان می‌یابد. 

 رئیس جاده وحمل و نقل جاده‌ای زنجانرود عنوان کرد: با اجرای این طرح‌ها شاهد کاهش مخاطرات جاده‌ای می‌باشیم که این امر رضایت شهروندان را نیز در پی داشته است.

زارعی ابراز کرد: اعتبار هزینه شده برای این پروژه ۴ میلیارد تومان می‌باشد و به موجب خسارات وارده به تاسیسات جانبی راه‌ها در اثر تصادفات جاده‌ای که عموما شامل خسارت به گاردریل می باشد، که بهسازی و تعمیرات گاردریل این حوزه که بیشترین درصد آن در محور آزادراه زنجان تبریز می‌باشد، تا حد وسیع و گسترده برطرف گردیده است .

وی افزود: ضمنا جهت ادامه فرآیند بهسازی و تعمیرات گاردریل، پیمان سپاری لازم انجام گرفته که در فاز جدید این پروژه، علاوه بر تکمیل محور آزادراه زنجان تبریز، محور ترانزیت زنجان میانه و نیک پی ماهنشان و همچنین نصب جدید حفاظ و گاردریل در یکسری نقاط مهم و پر خطر در دستور کار قرار دارد.

رئیس راهداری وحمل و نقل جاده ای زنجانرود افزود: کاربرد دیگر گاردریل جداکردن ترافیک جهت‌های مختلف یک بزرگراه است. طبق تعریفی که از گاردریل ارائه شد بدیهی است که گاردریل‌ها بیشترین آسیب را در جاده‌ها متحمل می‌شوند و بایستی به سرعت گاردریل‌های صدمه دیده با گاردریل‌ها صاف و استاندارد جایگزین۸ شوند.

زارعی گفت: نصب گاردریل در جاده‌ها به منظور افزایش سطح ایمنی رانندگان و کاهش تصادفات در جاده‌های زنجانرود، پس از بررسی وضعیت موجود اقدامات عمده ای در این مورد توسط راهداری زنجانرود انجام شده است که مهمترین عامل برای ایمنی رانندگان در جاده‌ها محسوب می‌شود. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر