logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۵۲۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس پليس آگاهی فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی با 40 فقره سرقت در زنجان

-انهدام-باند-سارقان-اماکن-خصوصی-با-40-فقره-سرقت-در-زنجان
رئيس پليس آگاهی فرمانده انتظامی استان زنجان از انهدام باند سرقت از اماکن خصوصی در زنجان با 40 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از روابط عمومی پلیس آگاهی، محمدعلي آدينه لو با تاکيد بر اينکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: برخورد قاطع پليس با سارقان و ايجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقا سطح آگاهي عمومي با تشديد اقدامات پيشگيرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه به وقوع سرقت‌های سريالي از اماکن خصوصي طي چند هفته گذشته و پيگيری پليس در اين خصوص اشاره کرد و گفت: کارآگاهان اداره مباره با سرقت  با انجام تحقيقات و اقدامات فنی صورت گرفته، سرنخ‌هايی از اعضاي يک باند 3 نفره سارقان را به دست آوردند. 

رئيس پليس آگاهی استان  از شناسايی هويت اين افراد و دستگيری آنها با هماهنگی قضائی خبر داد و بيان داشت: سارقان که 2 سارق و يک مالخرهستند در تحقيقات پليس به 40 فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف كردند. 

اين مقام انتظامی تصريح کرد: سارقان پس از تکميل پرونده براي سير مراحل قانونی در اختيار مرجع قضائی قرار گرفتند. سرهنگ آدينه لو در پايان از شهروندان خواست، ضمن تجهيز اماکن، منازل و خودرو خود به حفاظ مطمئن، دوربين مداربسته، قفل‌های مناسب و دزدگير در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طريق سامانه 110 و يا 130 مرکز فوريت پليس آگاهی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر