logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۵۲۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول واحد آموزش شرکت پارس سوئیچ استان زنجان:

100 شرکت در کشور با پارس سوئیچ زنجان همکاری دارند

100-شرکت-در-کشور-با-پارس-سوئیچ-زنجان-همکاری-دارند
مسئول واحد آموزش شرکت پارس سوئیچ استان زنجان با بیان اینکه شرکت پارس سوئیچ بعد از انقلاب فعالیت خود را شروع کرده است و تا به امروز در این عرصه موفق عمل کرده است گفت: 100 شرکت در کشور با پارس سوئیچ زنجان همکاری دارند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حمید نوروزی در بازدید فعالان فضای مجازی استان زنجان از شرکت پارس سوئیچ با بیان اینکه شرکت پارس سوئیچ در سال 1355تاسیس شده است و اولین محصول خود را در سال 1359 با همکاری شرکت آلستوم فرانسوی وارد بازار کرد گفت: در واقع تحریم‌ها تیغ دو لبه است که شامل تهدید و فرصت است  و مجموعه شرکت پارس سوئچ در واقع محصولات وارداتی را قطع و محصولات ساخت داخل را با همفکری و تلاش گسترش داده‌ است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: برخی قطعات موجود در شرکت با همکاری وزارت دفاع تولید شده و قالب‌های مورد نظر ساخته شده است که قبلا قطعات وارداتی بودند و شرکت پارس سوئیچ در اوایل سال تاسیس خود در حد منتاژ فعالیت داشت مجموعه‌ای از قطعات ازخارج وارد می‌شدند و در این شرکت عملیات مربوط به منتاژ بر آنها صورت می‌گرفت.

مسئول واحد آموزش شرکت پارس سوئیچ استان زنجان عنوان کرد: با توجه به پشتکاری که همکاران مجموعه نشان دادند خط تولید از شرکت پارس سوئیچ شروع شد و بعد از انقلاب تولید صفرتا صد محصولات و قطعات مورد نیاز در کشور را انجام می‌دهد.

نوروزی ابراز کرد: از زمانی که تحریم‌ها در کشور شروع شده است با پشتکار و علاقه‌ای که همکاران مجموعه از خود نشان دادند با هم و به کمک هم توانسته بر تحریم‌ها غلبه کنیم.

وی تصریح کرد: شرکتی که در حد ونتاژ فعالیت داشت با همکاری نیروهای خود توانسته است در کشور با 100 شرکت دیگر ارتباط صمیمی بر قرار کند و تولیدات خود را به بهترین کیفیت در سرتاسر کشور منتشر کند.

مسئول واحد آموزش شرکت پارس سوئیچ استان زنجان تاکید کرد: از سال  1392 تمام قطعه‌ها تولید شده در شرکت پارس سوئیچ تولید داخلی بوده و شرکت پارس سوئیچ خود دارای دانش فنی  در زمینه تولید قطعات لازم و ضروری در کشور است.

نوروزی تاکید کرد: شرکت پارس سوئیچ 580 نیرو دارد و اکثر استخدامی‌های این شرکت از رشته‌های برق و صنعت است افراد فعالی در این مجموعه گردهم آمدند تا محصولات تولید شده با بهترین کیفیت در اختیار شرکت‌ها قرار گیرد.

وی گفت: تمام فعالیت‌های شرکت پارس سوئیچ استان زنجان بعد از انقلاب به وقوع پیوسته است و با تلاش‌های شبانه روزی که توسط همکاران مجموعه انجام شده است امروز در داخل کشور و کشورهای همسایه شناخته شده است و تفاهم نامه‌های مختلف در زمینه فعالیت با دیگر شرکت‌ها انجام شده است.

مسئول واحد آموزش شرکت پارس سوئیچ استان زنجان عنوان کرد: شرکت پارس سویچ با بهره‌گیری از فناوری شرکت‌های طراز اول جهان در صنعت برق همچون آلستوم فرانسه، آ.ب.ب سوئد و کالور -ایماگ آلمان، تولید سویچ‌های فشار قوی و متوسط را به عنوان يكی از حساس‌ترین تجهيزات صنعت برق، در کشور آغاز و پس از چند دهه تلاش مستمر با ارتقا توانمندی‌ها، به شرکتی پیشتاز در این حوزه تبديل شده است.

نوروزی تاکید کرد: مجموعه مهندسی شرکت پارس سویچ با همراهی همکاران پرتوان و ارزشمند آن توانسته‌اند با تلاش و همت مضاعف، مجموعه‌ای از قطعاتی که قبلا از کشورهای اروپایی و آسیایی وارد می‌شود را بومی سازی نموده و با همراهی و کمک توان مهندسی پیمانکاران، در داخل کشور به تولید انبوه برسانند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر