logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۵۲۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
تا انتخابات همراه با خبرنگاران_۹؛

روضه‌های خانگی محل وعده کاندیدای مجلس نیست

روضه‌های-خانگی-محل-وعده-کاندیدای-مجلس-نیست
خبرنگار خبرگزاری فارس استان زنجان با اشاره به اینکه روضه‌های خانگی محل وعده کاندیدای مجلس نیست، گفت: کاندیدای که در روضه‌های خانگی و مجالس ختم وعده وعید می‌دهد و التماس می‌کند به من رای بدهید، به درد مجلس نمی‌خورد.

سوسن رحمانی در گفتگو با خبرنگار خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه متاسفانه هنوز زمان تبلیغات انتخاباتی فرا نرسیده است اما طرفداران برخی کاندیداها در مجالس مختلف مثل روضه‌های خانگی و مجالس ختم اقدام به تبلیغ می‌کنند و نظارتی هم بر این موضوع نیست، اظهار داشت: کاندیدای که در روضه‌های خانگی وعده وعید می‌دهد و التماس می‌کند به من رای دهید به درد مجلس نمی‌خورد.

بیشتر بخوانید

خبرنگار خبرگزاری فارس استان زنجان با بیان اینکه امیدوارم مردم برای انتخاب فرد اصلح مثل همیشه مسیرهای درستی را انتخاب کنند، گفت: نمایندگان با رای مستقیم مردم به مجلس می‌روند بنابراین وعده‌ها و شعارهای که در زمان تبلیغات در مجالس مختلف برای مردم ارائه می‌دهند باید با وظایف مجلس شورای اسلامی مطابقت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون وظایف نماینده‌ها قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای درست آن است، گفت: بارها شاهد بودیم که مردم از برخی قوانین دست‌وپای‌گیر در حوزه‌های مختلف رنج می‌برند و انتظار دارند نماینده‌ای را که به بهارستان می‌فرستند این قوانین را اصلاح و اگر نیاز به حذف است، حذف کنند.

رحمانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مردم چه طور می‌توانند بر نماینده خود نظارت کنند، گفت: رصد عملکرد نماینده‌ها در حوزه انتخابیه خودشان بهترین نظارت است، هر چند در حال حاضر مردم استان زنجان از نمایندگان فعلی در مجلس رضایت چندانی ندارند و بر این اذعان دارند که مشکلات هنوز پابرجاست.

خبرنگار خبرگزاری فارس استان زنجان با بیان اینکه فردی که از یک حوزه انتخابیه وارد مجلس می‌شود اختیارات زیادی دارد و باید برای هموار کردن مشکلات حوزه انتخابیه خود تلاش کند، بیان داشت: کاندیداهای که وعده‌‌های درشتی در زمان انتخابات می‌دهند اگر قدرت عملی کردنشان را دارند بیان کنند، چرا که در دوره‌های قبل بارها شاهد بودیم که وعده‌ها عملی نشده و بر روی دست نمایند‌ها مانده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه‌ انتخابات حضور داشتند و نشان داده‌اند که اقتدار و امنیت کشورشان برایشان مهم است، افزود: حضور حداکثری در انتخابات ضامن اقتدار و امنیت کشور است لذا اهالی رسانه هم برای مشارکت حضور حداکثری در رویداد بزرگ سیاسی پیش‌رو پای کار هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر