logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۵۲۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دادستان مرکز استان زنجان خبر داد:

دستگیری هزار و 400 مجرم از طریق سامانه کنترل مجرمان در زنجان

دستگیری-هزار-و-400-مجرم-از-طریق-سامانه-کنترل-مجرمان-در-زنجان-
دادستان مرکز استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه سال جاری تعداد یک هزار و ۴۰۰ مجرم از طریق سامانه کنترل تردد مجرمان دستگیر شدند که اقدام ارزشمندی می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان بهروز عباسی دادستان مرکز استان در چهارمین نشست مشترک قضایی و انتظامی استان زنجان با تقدیر از سعی و زحمات فراجا، به ویژه پلیس‌های تخصصی گفت: آمار و اعدادی که در جلسه  در بخش‌های مخلف فراجاگزارش شد امید بخش بود و اینکه استان زنجان در نرخ جرایم رتبه آخر کشور را دارد مرهون تلاش‌های شبانه روزی فراجا می‌باشد.

بیشتر بخوانید

بهروز عباسی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه سال جاری تعداد یک هزار و ۴۰۰ مجرم از طریق سامانه کنترل تردد  مجرمان دستگیر شدند که اقدام ارزشمندی می‌باشد. 

دادستان مرکز استان همچنین از گلایه مردم از تردد خودروهای فاقد پلاک و شوتی سوار در سطح شهر خبر داد و افزود :انتظار ما از فراجا برخورد جدی با این افراد متخلف می‌باشد و این کار مصداق بارز اخلال در نظم عمومی است که بایستی نسبت به توقیف خودر اقدام شود. 
وی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد :برابر ماده 84 قانون جدید  انتخابات ناظران شورای نگهبان ضابطین خاص می‌باشند و این امر نافی وظایف ضابطین انتظامی نیست و همه باید کمک کنند تا شاهد برگزاری انتخابات پر شور و با امنیت کامل در استان باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر