logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۵۲۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول امور روحانیون حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

مستند شهید سید اسدالله موسوی در زنجان تولید می‌شود

مستند-شهید-سید-اسدالله-موسوی-در-زنجان-تولید-می‌شود
مسئول امور روحانیون حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه برای معرفی شهدا به نسل‌های جدید انقلاب برنامه‌های متعدد در نظر گرفته می‌شود گفت: در ابن راستا مستند شهید سید اسدالله موسوی در زنجان تولید می‌شود.

حجت‌الاسلام سید حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه هدف از تهیه و تنظیم مستندات درباره شهدا معرفی شهدا برای نسل‌های جدید انقلاب است گفت: تولید مستندات شهید اسدالله موسوی  که در جلسه‌ای با مدیر کل حفظ و آثار ارزش‌های دفاع مقدس و طلاب استان زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: شهید اسد‌الله موسوی از روحانیون مبارز استان زنجان در زمان طاغوت بودند و سعی بر این است تا مستنداتی از زندگینامه این شهید بزرگوار تهیه و تولید شود.

مسئول امور روحانیون اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان عنوان کرد: ایشان فعالیت‌های انقلابی موثری در راه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشتند و در زمان پهلوی به خاطر تحت تعقیب بودن توسط ساواک به کشور پاکستان رفتند و پنج سال در آنجا ماندند.

حجت‌الاسلام محمدی ابراز کرد: این شهید بزرگوار به عنوان نماینده حضرت امام خمینی(ره) در پاکستان مردم را با انقلاب امام خمینی(ره) آشنا کردند و در کرانچی کتابخانه‌ای به نام سید اسدالله موسوی است و این شهید بزرگوار فعالیت‌هایی با حذب الله لبنان داشتند و در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت رسیدند.

وی گفت: شهید سید اسدالله موسوی به لحاظ فعالیت‌های ارزشمندی که انجام داده‌اند یک شهید بین‌الملل هستند.

مسئول امور روحانیون اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان عنوان کرد: در تیر ماه سالجاری یادواره شهدا طلاب استان زنجان به همراه اکران مستند شهید محمد باقر ناسوتی زیر نظر اداره حفظ آثار ارزش‌های اسلامی برگزار شد که استقبال خوبی داشته است.

حجت‌الاسلام محمدی ابراز کرد: اکران فیلم شهید طلبه محمد باقر ناسوتی که با نام کمپ شماره 10 نامگذاری شده و نویسنده و کارگردان این فیلم ابوالفضل گلفام است.

وی گفت: هدف از اکران این فیلم معرفی شهدای طلاب بسیجی استان زنجان به نسل‌های جدید انقلاب اسلامی و از همه مهمتر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای استان است و تعداد شهدای طلاب استان زنجان بیش از 40 نفر ثبت شده است که این خود افتخاری برای استان زنجان است.

مسئول امور روحانیون اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان عنوان کرد: شهید با شهادتینی که بر لبان خود جاری کرد، آزادی را به وطن بخشید و امنیت و آزادی امروز در مملکت را مدیون خون هزاران شهید هستیم.

حجت‌الاسلام محمدی ابراز کرد: شهدا رفتند تا چگونه ماندن را بیاموزیم و بدانیم انقلاب اسلامی با حضور غیور مردانی چون شهدا به نتیجه رسیده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر