logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۵۲۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

مزار شهدای زنجان همزمان با ایام الله دهه فجر عطر افشانی می‌شود

مزار-شهدای-زنجان-همزمان-با-ایام-الله-دهه-فجر-عطر-افشانی-می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های مختلف برای ایام الله دهه فجر تهیه و تدارک دیده شده است گفت: مزار شهدای زنجان همزمان با ایام الله دهه فجر عطر افشانی می‌شود.

حجت الاسلام علی ناصر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه استان زنجان از ۱۲ بهمن ماه برنامه‌های مختلفی برای ایام الله دهه فجر درنظر دارد گفت: در جلسه‌ای که اواخر دی ماه  با عنوان ستاد دهه فجر برگزار شد احکام کمیته‌های مختلف ستاد طبق شیوه نامه‌های خاصی تقدیم مسئولین که اغلب مدیران ارشد برخی از نهادها و ارگان‌ها بودند شد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: کمیته‌ها اقدامات مربوطه و جلسات و برنامه‌های مقدماتی را برای این روز مبارک و ایام الله دهه فجر شروع کردند که در دهه فجر خروجی این جلسات عملیاتی خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان مسئولیت ستاد دهه فجر را عهده دار است و در ۱۲ بهمن چند برنامه مهم مد نظر است  از جمله  دیدار مسئولین کمیته‌ها و مدیران نهادها و ارگان‌ها و برخی از خانواده محترم شهدا و اساتید حوزه و دانشگاه جهت پیمان با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر و میثاق مجدد با رهبر عزیز انقلاب امام خامنه‌ای خواهند داشت.

حجت‌الاسلام ناصر افزود: این برنامه با حضور حضرت آیت‌الله خاتمی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و استاندار محترم جناب آقای افشارچی در حسینیه دفتر معظم له برگزار می‌شود.

وی گفت: عطر افشانی گلزار شهدا به ویژه شهدای انقلاب بلافاصله بعد از مراسم مذکور و رژه موتوری نیروهای مسلح و تاکسی‌های تاکسیرانی در سطح شهر از دیگر برنامه‌های که در این ایام در زنجان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: زنگ انقلاب که این مراسم به خاطر همزمانی ۱۲ بهمن امسال با روز پنجشنبه که تطیلی مدارس می‌باشد یک روز زودتر یعنی چهارشنبه ۱۱ بهمن در همه مدارس انجام خواهد شد و در یک مدرسه به صورت نمادین با حضور برخی مسئولین اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه 12 فروردین سال ۱۳۵۷ یادآور یک روزی تاریخی برای ایران اسلامی است ابراز کرد: سالروز ورود ابر مرد تاریخ معاصر که با تکیه به نیروی ایمان خود و یاران غیور خود یعنی مردم ایران بر مدعیان مستکبر و ابرقدرت‌های شرق و غربِ ظالم و زورگوی  عالم ایستادگی کرد و ابهت و هیمنه آنها را شکست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد: در سال ۱۳۴۲ و حتی قبل از آن وقتی امام روح الله اعلان خطر کرد و به عملکرد دولت شاهنشاهی اعتراض نمود کمتر کسی حتی بزرگان و متفکران و روشنفکران ،فکر نمی‌کردند که یک روز این اعتراض و افشاگری های امام تبدیل به یک‌جریان انقلابی شود که حکومت پهلوی را به زباله دان تاریخ روانه کرده و حکومت اسلامی را جایگزین آن کند.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر