logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۵۱۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
همزمان با برگزاری مجمع انتخاباتی؛

اژدری‌آزاد رئیس هیأت اسکی زنجان ماند

-اژدری‌آزاد-رئیس-هیأت-اسکی-زنجان-ماند
رضا اژدری‌آزاد با ۱۹ رأی توانست به مدت چهار سال دیگر در سمت رئیس اسکی ابقا شود‌.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مجمع انتخاباتی هیأت اسکی استان زنجان امروز با حضور مرتضی ساوه شمشکی نائب رئیس فدراسیون، جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای مجمع در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید

در پایان فرایند رأی‌گیری،‌ اژدری آزاد با کسب ۱۹ رأی از ۱۹ رأی مأخوذه توانست به مدت چهار سال دیگر در سمت رئیس هیأت اسکی ابقا شود.

بعد از اینکه رأی‌گیری به اتمام رسید، ژاله طاهرخانی،‌ کیوان پارسا، عباس امانلو و محسن قماشچی به ترتیب به عنوان نائب رئیس، خزانه‌دار و عضو هیأت رئیسه معرفی شدند.

رضا اژدری آزاد، رئیس هیأت اسکی استان زنجان اظهار کرد: در حوزه قهرمانی تنها رشته قهرمانی است که همه مردم می‌توانند بدون محدودیت سن و سال و زمان و جنسیت به این ورزش بپردازند.

وی با اشاره به اینکه پیست پاپایی ۷۰ ساله شده و چهارمین پیست قدیمی کشور بوده و دارای شرایط جغرافیایی خاصی است ابراز کرد: تنها پیست اسکی در نیم کره شمالی کشور است که ارتفاع ۲۰۰۰‌ متر را دارد.

ساوه شمشکی، نائب رئیس فدراسیون اسکی در ادامه با بیان اینکه رشته اسکی روز به روز در حال پیشرفت می‌کند ادامه داد: امروزه رشته اسکی بسیار پیشرفت کرده است.

وی تصریح کرد: در اوایل انقلاب این رشته مانند سوارکاری از رشته‌های ورزشی لوکسی به حساب می‌آمد.

وی خاطر نشان کرد: اذربایجان شرقی؛ زنجان؛ ارومیه و اردبیل و چهار محال و‌ بختیاری و تهران بیش از نیم قرن تجربه در رشته اسکی داشت.

شمشکی با اشاره به اینکه پیست اسکی زنجان از بهترین پیست‌های اسکی ایران است، گفت: فعالان این رشته ورزشی در زنجان ایثارگرانه و با جان و دل کار می‌کنند و موفقیت‌ها نتیجه این تلاش‌ها است.

جواد بازرگان، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: پیست پاپایی قدمت ۶۰ ساله دارد و دارای تجهیزاتی بالاست.

وی با بیان اینکه هیأت اسکی شرایط خاص و ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: انتظار بر این است که در ادامه کار و برنامه چهار ساله روی بُعد تبلیغی کار شود. 

وی با اشاره به اینکه هیچ مولفه‌ای مثل ورزش در جامعه اثر‌گذار نیست، گفت: ورزش هم در بحث سلامت و هم در بحث شور و نشاط؛ اثر دارد که می‌توانیم به عنوان یک فرصت تلّقی کنیم. 

وی گفت: رشته اسکی رشته‌ای مفرح و زمستانی است و استان زنجان منطقه برف‌گیری است که می‌توانیم برنامه‌های متنوعی در پیست ایجاد کنیم که محل درآمد شود. با این حال یکی از هیأت‌های موفق ما هیأت اسکی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر